03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۰۶1339

اجتماعی

بر اثر انفجار سیلندر گاز در ساحل رودخانه ی کرخه ؛ 4 نفر کشته و یک نفر زخمی شد

در یک چایخانه ی محلی که به یک قلیان سرا شباهت دارد کنار ساحل رودخانه ی کرخه و پل شهید ناجیان از توابع شوش و خارج از محدوده ی شهری  براثر انفجار یک سیلندر گاز 4 نفر کشته و یک نفر مجروح شد .

 

 

 به گزارش شوش نیوز معمارزاده رئیس فوریت های پزشکی شهرستان شوش در گفت و گو با مجتبی پناهی خبرنگار خبرگزاری ایرنا عنوان نمود :  این حادثه ساعت 19 و 28 دقیقه جمعه شب به اورژانس 115 شوش اطلاع داده شد. انفجار گاز در شوش چهار جوان را به کشتن داد .

وی افزود  : طبق بررسی اولیه بر اثر نشت گاز محل چایخانه که یک آلاچیق می باشد آتش گرفته و چهار تن بر اثر انفجار و سوختگی جان خود را از دست دادندو باید گفت  شدت انفجار و سوختگی افراد به حدی است که شناسایی اجساد به سختی انجام شد.

وی خاطر نشان کرد : تنها مصدوم این حادثه که دچار سوختگی شده برای درمان به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شده است.

شایان ذکر است ، در پی وقوع این حادثه نیروی انتظامی ، اورژانس و آتش نشانی شهرستان شوش در محل حضور یافته و در حال بررسی علت وقوع این حادثه می باشند.

در پی وقوع این حادثه فرماندار شهرستان شوش جمعه شب دستور پیگیری این حادثه و برخورد با مسببان آن را صادر کرد.

اداره ی این گزارش مستقیماً توسط شوش نیوز تنظیم شده است :

گفته می شود سه تن از کشته شدگان این حادثه اهل روستای عنکوش بخش فتح المبین شوش بوده و یک تن دیگر نیز یک معلم اهل اندیمشک می باشد. و بنا به گفته ی احمد چنانی  از اهالی روستای عنکوش نام سه نفر از جانباختگان  که در همین روستا زندگی می کنند ؛ « حسن چنانه  فرزند عناج متولد سال 1379 ؛ حسن چنانی فرزند کشیش متولد 1373 و عاشور چنانه فرزند شایع  متولد 1373می باشد .»

لازم به توضیح است سال گذشته چنین اتفاقی برای یکی از کیوسک های جاده ی شوش ـ دزفول  نبش جاده ی گلزار شهدای شوش بر اثر نشت گار رخ داده بود ، اما آن حادثه تلفات جانی نداشت .

 

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست