04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۲۳1436

اجتماعی

ستوان یکم عباس نادری به علت تیراندازی نیم ساعته با سارقان مسلح به درجه ی رفیع شهادت نائل گردید

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز سه شنبه 22 دیماه 1394 حوالی ساعت 21 خودروی پاسگاه حسین  آباد نیروی انتظامی شهرستان شوش در حالی که سارقان مسلح را تعقیب می کرد ، حوالی جنگل های جنب پل شهید ناجیان ،  با این اشرار مسلح به مدت حدود نیم ساعت تیراندازی ، بر اثر اصابت گلوله ی مستقیم ، ستوان یکم عباس نادری به درجه ی رفیع شهادت نائل گردید . 

بنا به گزارش واصله علاوه بر این که ستوان یکم عباس نادری شربت شهادت را نوشید ، سروان محمد بیرانوند از دیگر نیروهای پایگاه حسین آباد مجروح گردید . 

هر چند که یکی از بهترین نیروهای نیروی انتظامی در این درگیری به شهادت رسید ، اما تلاش وی و دیگر همکارش بی ثمر نماند ، به طوری که یکی از اشرار در صحنه به هلاکت رسید و دومین سارق مسلح با همکاری ناحیه ی مقاومت بسیج و اهالی روستاهای اطراف دستگیر شد و یک خوردوی سرقتی ، دو قبضه اسلحه و مقداری مهمات نیز کشف گردید .

شایان ذکر است دو سال پیش ، یعنی 16 مرداد 1392 ستوان یکم مصطفی بیرانوند نیز برای تأمین امنیت شهروندان در منطقه ی چنانه با اشرار مسلح درگیر شد و به فیض شهادت نائل گردید.

تحلیل شوش نیوز در یک جمله :

اگر به جای جمع آوری  پاسگاه جنب پل شهید ناجیان ، کمبود نیروی انسانی نیروی انتظامی شهرستان شوش تأمین می شد ، بی شک ستوان یکم عباس نادری از جمع نیروهای تلاشگر و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی شوش به دیار ابدی پر نمی کشید .  

 

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست