04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۲۰۴1615

اجتماعی

سیم تلفنی که با گذشت 12 روز از قطعی آن هنوز وصل نشده است !!

احمد معین  ـ خبرنگار شوش نیوز

عصر روز جمعه 3 اردیبهشت 1395 یکی از ساکنان شهرک شهید دانش ( عمله سیف ) به خبرنگار شوش نیوز اذعان نمود که از  روز دوشنبه 23 فروردین 1395 ؛ سیم تلفن ما مورد سرقت قرار گرفته است  ولی با توجه به پیگیری های مستمر؛ پیمانکار مخابرات بی توجهی می کند .

وی در ادامه اظهار داشت :  چندین با شماره  20117  تماس گرفته ایم و یا حضوری به اداره مخابرات شهرستان و شرکت پیمانکاری مراجعه نموده ایم ولی متأسفانه با گذشت بیش از 12 روز هنوز تلفن ما وصل نشده است و وقتی علت را جویا می شویم ؛ با جواب های غیرمنطقی  از قبیل « سیم نداریم ـ  باید از اهواز بیاید ـ نگران نباشید  تا عصر حتما" وصل می شود و .... ، ما را دست به سر می کنند » . در نهایت  آخرین تیر ترکش خود را شوش نیوز دیدم که مردمی ترین نشریه ی الکترونیک است و مخاطبین زیادی دارد ؛ لذا موضوع را با شما در میان می گذارم تا شاید مسئولین ذیربط به فکر بیافتند .

تحلیل شوش نیوز :

سرقت کابل های  مخابرات معظلی است که به جان جامعه ما افتاده است و اغلب این  کار برای بازیافت مس موجود در این کابل ها  صورت می گیرد و این درحالی است که  فلزمس در این نوع کابل ها  به قدری ناچیز است که ارزش این همه زحمت را ندارد و ما مانده ایم که چرا سارقان دست به چنین کاری می زنند و باعث زیان به مردم و بیت المال می شوند و علیرغم گشت های شبانه پلیس بازهم شاهد بروز چنین اتفاقاتی هستیم . 


  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست