04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۲۲۵2297

اجتماعی

چرا باید شادی مردم به عزا تبدل شود؟

به قلم ـ عباس کرم الهی

در حالی که روز پنجشنبه 19 اسفند 1395 به مناسبت هفته ی شهداء به اتفاق رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده ی شهید خلف خسرایی می رفتیم ـ در منطقه ی احمد آباد و در کنار جاده ای که به پل ارتباطی به آخر سفالت منتهی می شود ، در محیطی باز جشن عروسی برقرار بود .

ابتدا فکر کردیم که شاید مراسم جشنی در آستانه ی ولادت حضرت فاطمه ی زهرا(س) برپا شده است اما بیشتر که دقت کردیم پی بردیم که مراسم جشن عروسی رو به راه است . اما وقتی که از دیدار با خانواده ی شهید خلف خسرایی برگشتیم صدای رگبار تیراندازی در منطقه ی احمد آباد به گوش رسید و ما این احتمال را دادیم چون پنجشنبه است احتمالا در آن مراسم جشن عروسی تیراندازی هوایی صورت گرفته است و این را یک امر عادی دانستیم و هر کدام به خانه های خود رفتیم .

اما هنوز ساعتی از آن تیراندازی ها نگذشته بود که در دنیای مجازی خبر آمد که در یک جشن عروسی در منطقه ی احمدآباد شوش بر اثر تیراندازی 5 نفر از جمله داماد مجروح شده و چهار نفر به بیمارستان نظام مافی و یک نفر چون از ناحیه ی سر مجروح شده به اهواز اعزام شده است .

چرا ؟ واقعا چرا باید جشن عروسی  تبدیل به عزا شود ؟ مقصر کیست ؟ بیایید با همفکری با هم ، تدابیری بیاندیشیم و راهکارهای مناسبت را در اختیار تلاشگران نظم و امنیت در شهرستان شوش قرار دهیم .

از فرد فرد شما شهروندان کهن شهر ایران زمین ، از فرهیختگان ، نخبگان و صاحبان ایده و خلاصه هر کسی که برای ریشه کنی این تیراندازی هایی که باعث نا امنی در شوش شده است راهکاری دارد دعوت می کنم در یک خردجمعی ، وقتی که این گزارش را مطالعه کردید ، نظرات ، پیشنهادات و حتی راهکارهای خود را در دنیای مجازی مطرح کنید تا شاید توانسته باشیم به میمنت عید سعید نوروز و آغاز سال 1396  با توجه به این که راهیان نور و مهمانان نوروزی از فردا پنجشنبه 26 اسفند 1396 به صورت گروهی و یا خانوادگی به این دیار می آیند ، امنیت را  برقرار کنیم تا هم میزبان خوبی باشیم و هم مهمان نوازی جنوبی ها که وردزبان  ایرانیان است را حفظ نماییم .

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست