04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۳۰۵2443

اجتماعی

برگرفتگی در روستای خلف مسلم منجر به مرگ یک جوان 20 ساله شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

امروز جمعه 5 خرداد 1396 ساعت 11:30 در روستای خلف مسلم از توابع بخش مرکزی شهرستان شوش به علت برق گرفتگی چهارنفر کارگر ساختمانی ، یک نفر از آنها از این دنیا رفت .

به گزارش شوش نیوز ؛ وقتی که مینا فلاحتی یکی از همکاران مطبوعاتی ام طی تماس تلفنی مرا از از برق گرفتگی چهار نفر مطلع نمود ، بلافاصله به بیمارستان رفتم و از نزدیک با سه نفر از مصدومان و هم چنین یکی از پرسنل فوریت های پزشکی و پلیس راهور شوش گفت و گو نمودم .

یکی از مصدومین گفت : برای فردی به نام حمزه چعب درروستای خلف مسلم با دستگاه غلطک سیمان به اتفاق سه نفر دیگر کار ساختمانی انجام می دادیم که ناگهان  کابل برق دستگاه که هم بریدگی داشت و هم با آب مرطوب شده بود ابتدا جمال دبات زاده فرزند هبل ، جوانی 20 ساله که تازه خدمت سربازی اش به اتمام رسیده بود و با ما که هیچ کدام بیمه هم نبودیم مشغول به کار شده بود را برق گرفت و چون ما هم همان کابل را با دست گرفته بودیم برق به فاصله ی یک متر پرتمان کرد .


یکی دیگر از این مصدومین اظهار داشت : جا دارد از فوریت های پزشکی ـ پرسنل اورژانس بیمارستان نظام مافی و پلیس راهور شوش تقدیر و تشکر کنم که جان ما سه نفر را از کام مرگ نجات دادند اما متأسفانه جمال 20  ساله پر کشید و رفت و خون این جوان به گردن کیست ؟ چه کسی به خانواده اش پاسخ می دهد ؟

و بالاخره نفر سوم خاطر نشان نمود : تنها کسی که می تواند ندای جوانان را به گوش مسئولین برساند شما خبرنگاران هستید ، اگر فرصت شغلی برای ما فراهم شود   مجبور  نخواهیم شد که به کاری رو آوریم که نه بیمه دارد و نه آینده ، ما که تحصیلات دانشگاهی نداریم که به دنبال کارهای دفتری باشیم و یا پشت میز نشینی را در ذهن بپرورانیم ، ما به شغل کارگر ساده هم راضی هستیم اما کاری باشد که هم بیمه داشته باشد و هم آینده ای ، و اگر این معضل برطرف شود هم سن ازدواج پائین می آید و هم درصد جرم و تخلف در جامعه به صورت قابل توجهی پائین می آید .


شایان ذکر است مقداد سلیم فرزند علی 25 ساله ـ سعید احمدی فرزند حسین 22 ساله و ناصر سلیم فرزند قاسم 18 ساله ، سه جوانی هستند که از این برق گرفتگی جان سالم به در بردند .

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست