04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۲۰۶4752

اجتماعی

تغییر رویکرد کلاهبرداران سایبری

رئیس پلیس فتا استان خوزستان، از شیوه جدید سوءاستفاده مالی مجرمان سایبری با تغییر رویکرد و ارسال لینک های جعلی با محتوای فیشینگ خبر داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: در این روش از کلاهبرداری، مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌ جعلی به کاربران خود را مامور پست معرفی و عنوان می‌کنند آدرس محل سکونت شما را پیدانکرده اند و جهت دریافت ابلاغیه قضایی به لینک مراجعه کنید، پس از مراجعه به لینک ارسالی به صفحات جعلی هدایت می شوند و با حملات فیشینگ حساب بانکی آنان خالی می گردد.


سرهنگ حسینی با تاکید بر این موضوع که کاربران به پیامک‌های ناشناس به هیچ عنوان اعتماد نکرده و بر روی لینک های ارسالی کلیک نکنند، بیان کرد: هموطنان باید توجه داشته باشند هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص سازمانها از طریق سرشماره های رسمی سازمان انجام می‌گیرد و هرگونه پیام ارسالی از سرشماره های ناشناس یا شماره افراد صرفا کلاهبرداری و به دنبال برداشت غیرمجاز از حساب آنان می باشد.

اين مقام انتظامي در پایان بیان داشت: کاربران فضای مجازی با دانش کافی در این فضا وارد شده و در صورت روبرو شدن با هرگونه مشکلی در بستر اینترنت می توانند به صورت 24 ساعته با مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا به شماره 096380 تماس گرفته و از مشاوره و راهنمایی تخصصی کارشناسان این پلیس بهره مند گردند.

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست