04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۴۲۱1044

اجتماعی

مراسم تحلیف سیدحکیم موسوی برگزار شد

مراسم تحلیف عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر شوش  به عنوان جانشین عبدالجلیل بیلاوی با حضور فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر شوش  برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش " رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر شوش گفت: شوراهای اسلامی با انجام کارهای جمعی و همفکری با یکدیگر نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

 

وی گفت:هر زمانی که اعضای شورای شهر با همفکری همدیگر و با الویت بندی بر اساس نیازهای مردم و با یک نگاه کلی و به دور از حواشی اقدام به انجام وظایف کرده اند شاهد موفقیت کارها بوده ایم.

 

"نجاتی" خواستار ایجاد یک تفکر مثبت و مبتنی بر احترام به همه ی مردم در میان اعضای شورای شهر شد و گفت : با این تفکر در راستای توسعه ی شهر قدم برداریم.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر به واسطه نگاه و رویکرد اعضای شورا به توسعه همه‌جانبه و فعالیت افرادی از جنس مردم در این جایگاه شاهد موفقیت‌ها و خدمات ارزشمندی در حوزه های مختلف بوده‌ایم.

 

فرماندار شهرستان شوش گفت:شوراهای اسلامی باید از ورود به مسایل حاشیه ایی خودداری کرده و از تمام ظرفیت خود برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم استفاده کنند.

 

وی از شوراهای اسلامی خواست با اولویت بندی و نیاز سنجی مطالبات ضروری مردم را مورد توجه قرار داده و پیگیری نمایند.

 

"نجاتی" گفت: امروزه شوراهای اسلامی با یک تجربه ی چندین ساله به عنوان یک نهاد بالغ و پویا توانسته است با اقتدار در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارد و در کشور به عنوان یک نهاد مردمی قوی انجام وظیفه نماید.

 

در پایان این نشست با اهداء لوح از زحمات و تلاش های عبدالجلیل بیلاوی عضو سابق شورای اسلامی شهر شوش تقدیر و سیدحکیم موسوی به عنوان عضو جدید این شورا انتخاب شد.


  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست