04232024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۷۲۳2729

اجتماعی

جلسه ی علنی شورای اسلامی شهرشوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 16:30 روز یکشنبه 23مهرماه1396 جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر شوش با سه محوریت « محکومیت ترامپ ـ تجلیل از فرزادحیدری آل کثیر ، کشتی گیر پیشکسوت و رسیدگی به مشکلات شهروندان » در صحن علنی این شورا برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ در پی اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر شوش در آغاز این جلسه مشترکاً  بیانیه ی زیر را صادر نمودند : « سپاه؛ ضامن امنیت کشور، حافظ جان و ناموس مردم است. » این نهاد انقلابی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و در همه برهه‌ها، همواره نقش خود را به عنوان رکن رکین «امنیت‌ساز» ایفا و اثبات کرده است و چه زیبا حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور نبود .» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن چنان در راه و تداوم «امنیت » و «صیانت» از کشور بی‌دریغ و جانانه تلاش کرده و خوش درخشیده است که همیشه مورد هجوم و هجمه دشمنان نظام و انقلاب بوده و هست تا جایی که مقام معظم رهبری در وصف این نهاد انقلابی و ارزشی فرمودند: «انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهمی از کارنامه سپاه پاسداران است .» در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و در سایه همکاری‌های نیروهای مسلح با یکدیگر، امروز شاهد توفیقات روزافزون سپاه در عرصه‌های نظامی، دفاعی و امنیتی هستیم و توانمندی سپاه با حضور نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص و رویش شهید «حججی‌ها» رعشه بر دل دشمنان و بدخواهان کشور و نظام اسلامی افکنده است . این بیانیه با‌ اشاره به سخنان فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر اینکه «اقدام خصمانه و سرشار از نفرت آمریکا علیه بزرگترین نهاد ضد تروریستی یعنی سپاه؛ سند محکم موفقیت‌های سپاه و استیصال دشمنان است»، در این بیانیه هم چنین آمده است : حمایت از این نهاد ولایی، ارزشی و انقلابی «اعتقاد و باور ملی و مردمی» است و هیچ حرکت خصمانه‌ای مانع از توفیقات روزافزون سپاه نخواهد شد. شهرداری، شورای اسلامی شهر چهارباغ در پایان بیانیه خود بر حمایت قاطع از سپاه پاسداران به عنوان رکن مقتدر دفاعی کشور و پیشگام در مبارزه با تروریسم، تاکید کرده و اطمینان می دهیم در سایه ی اتحاد و رهبری هوشمندانه امام خامنه ای (مدظله العالی) همه توطئه ها خنثی و بی اثر خواهد بود.


محمد میاحی (رئیس ) ـ شهرام کرد ، سعید شفاهی ، مسلم کرد ، سیدحکیم موسوی  ، فتانه رستمی و سیده حکیمه موسوی ( اعضای شورای اسلامی شهر شوش ) .

بخش دوم این جلسه به تجلیل از فرزاد حیدری آل کثیر که اخیرا در مسابقات کشتی فرهنگی پیشکسوتان ایران موفق شده است عنوان سوم مسابقات کشتی فرهنگی پیشکسوتان ایران را کسب نماید اختصاص یافت .

رشید هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان و مظفر شیرزاد رئیس هیئت کشتی شهرستان شوش  به مسائل و مشکلات کشتی و ورزش شوش اشاره کردند که در مهمترین وجه اشتراک سخنان آنها نبود خانه ی کشتی در شهرستان شوش  است .


سید حکیم موسوی و شهرام کرد اعضای شورای اسلامی شهر تنها راه رهایی از این مشکل را پرداخت درصد معافیت های مالیاتی توسط شرکت های تولیدی و صنعتی « نیشکر هفت تپه ـ کاغذپارس ـ حریر خوزستان و شرکت شیرپگاه خوزستان » است تا با مبالغ جمهوری بتوان به فکر خانه ی کشتی بود .

هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان در این راستا تصریح نمود : ما تا زمانی که پروژه های نیمه کاره را به بهره برداری نرسانیم نمی توانیم پروژه ی جدید را تعریف کنیم و طوری که پیش بینی می شود احتمالا در دو سال آینده بتوان پروژه ی ساخت خانه ی کشتی را در دستور کار قرار داد .

در پایان این بخش ؛ محمد میاحی ، سعید شفاهی ، مسلم سگوند و سعید شفاهی هدایایی را به فرزاد حیدری آل کثیر اهداءنمودند .

 

شایان ذکر است بخش سوم این جلسه که به رسیدگی به مشکلات شهروندان اختصاص داشت ؛ « صالحی کاهکش ، منطقی ، اسفندی ، پارسا و.... از اهالی کوی سلمان فارسی و زیباشهر جنوبی » مشکلاتی نظیر « آسفالت خیابان خاکی الوند کوی سلمان فارسی ـ رسیدگی به پارک های عمومی و... » مطرح نمودند .

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست