04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۲۱۶4201

غرس سه نهال توسط فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوش به مناسبت هفته ی درختکاری

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به گزارش شوش نیوز ؛ به مناسبت هفته ی درختکاری ساعت 10 صبح روز شنبه 16 اسفندماه 1399 سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان شوش ، رئیس اداره ی منابع طبیعی و آبخیزداری و حجت الاسلام زرگانی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به یاد و خاطره ی سه شهید انتظامی این شهرستان « شهید مصطفی عزیزی ـ شهید عباس نادری و شهید رضا صیادی » سه نهال در محوطه ی ستاد فرماندهی غرس شد .

در این مراسم سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوش به اهمیت درختکاری از نظر اسلام اشاره کرد و گفت : درخت مظهر زیبایی و حیات و یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های بیکران خداوند است که بخش مهمی از نیازهای انسان را برآورده می‌سازد.


وی افزود : شش چیز است که پس از وفات مومن به او ملحق می‌شود و ثوابش به او می‌رسد: «فرزندی که برای او استغفار کند و قرآن و مصحفی که از خود به جای گذارد و مردم آن را تلاوت کنند و درختی که بکارد و صدقه آبی که جاری گرداند و چاه آبی که بکند و سنتی که پس از مرگ او به آن اخذ و عمل شود.» براساس این حدیث از اعمال ماندگار مومنان که حتی پس از مرگ مومن برایش سود و اجر الهی پایدار دارد، درختکاری است. باید سیره ی عملی و رفتار و گفتار پیامبر (ص) و امامان (ع) در درختکاری اسوه و الگوی مسلمانان قرار گیرد و درختکاری در بین مسلمانان رواج یابد. درختکاری عمل صالح و مستحب الهی است.


در ادامه مهندس دوستی رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان شوش گزارشی را در خصوص اقدامات انجام شده در این ایام بیان نمودند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست