04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۱۹2355

سخنی با رئیس درمانگاه امام علی(ع) تأمین اجتماعی شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز پنجشنبه 17 فروردین 1396 ساعت 10:51 صبح  جهت تنظیم فشار خون و معاینه طی نسخه ی شماره 207118 به درمانگاه امام علی(ع) تأمین اجتماعی رفته و دکتر روح اله نباغ وی را معاینه می کند .

این پزشک به شماره نظام پزشکی 111160 وقتی که فشار خون مادر مرا می گیرد و ایشان را معاینه می کند ، بدون در نظر گرفتن سن و سال ایشان و وضع روحی اش می گوید ؛ « شما تا سه روز دیگر زنده نخواهی ماند » . در صورتی که مرگ و زندگی فقط دست  خداست و بس ، اما فرض بر آن بگیریم که این پزشک مشکوک به یک بیماری سخت باشد ، آیا می بایست یک سری آزمایش برای بیمار تجویز کند تا بعد از مشخص شدن این که حدسش درست باشد یا غلط آن موقع به همراه بیمار وضعیت اضطرای را بگوید یا این که مستقیماً بدون آزمایش چنین جمله ای را به بیمار بگوید ؟!

تا به امروز مادر من کم اشتها شده بود ، کم حرف میزد و هم چون کسی که رازی را در دل دارد اما از گفتنش واهمه داشته باشد ما را هم در شک فرو برده بود که آیا مشکلی پیش آمده است ؟ بالاخره موضوع را با من درمیان گذاشت و من از طرفی به مادر روحیه دادم و ازطرفی به ابراهیم امیری یکی از دوستان که در بخش اداری درمانگاه مشغول به کار است موضوع را درمیان گذاشتم که قرار بود با این دکتر صحبت نموده و موضوع را با من در میان بگذارد .

لذا در پایان از رئیس درمانگاه امام علی(ع) حداقل به عنوان یک شهروند انتظار دارم که با پزشکان طرف قرارداد خود صحبت کند که به بیماران روحیه بدهد نه آنها را قبض روح نمایند ـ خوشبختانه مادرم در حال حاضر در کمال سلامتی به سر می برد حال چرا دکتر نباغ این جمله را به مادرم گفته است دلیلش را فقط خدا و این دکتر می داند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست