04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۷۰۵3398

در سفر نیمروزی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان شوش هشت پروژه افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

از ساعت7:15 صبح روز پنجشنبه 5 مهرماه 1397 که دکترقاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه در روستای حمیدآباد «ابتدای حوزه ی استحفاظی شوش» مورد استقبال مسئولین قرار گرفت ، بدون وقفه در روستای میثم تمار  مرکز خدمات جامع سلامت این روستا را افتتاح نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ این مرکز در زمینی به مساحت 520 متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به دست دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی دزفول افتتاح در حضور «دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ، دکتر عدنان غزی فرماندار ، دکتر یوسف پریداررئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند  فرمانده نیروی انتظامی ، دکتر نوروز سواری مدیر شبکه ی بهداشت و درمان ؛ مهندس غلامرضا میرزایی رئیس مرکز بهداشت و..... » به بهره برداری رسید .


همچنین  «بلوک زایمانی حضرت مریم(س) ـ مرکز ICU بیمارستان نظام مافی و کلینیک ویژه ی تخصصی و فوق تخصصی حضرت دانیال نبی(ع) »به صورت حضوری و مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای « سید حمادی ، محمدصافی، محمدشقاطی و خلف مسلم » به صورت غیرحضوری افتتاح شدند .


 

شایان ذکر است این هفت پروژه نیز با اعتباری به مبلغ « 14 میلیارد و 456 میلیون تومان» در بر داشته که با پیگیری های دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش از محل دانشگاه علوم پزشکی دزفول تأمین و پرداخت شده است .


لازم به توضیح است در پایان این سفر نیمروزی از بیمارستان 164 تختخوابه ی نیمه ساخته در شمال شهر نیز بازدید به عمل آمد .

پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز یک نقد در حین سفر به روستای میثم تمار « خویص» دارد و به خاطر اینکه در فضای مجازی سؤاستفاده نشود به صورت حضوری با دکتر عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش در میان خواهد گذاشت .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست