04182024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۱۲۹3773

اعزام اکیپ های درمانی به مناطق روستایی بخش مرکزی شوش

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش از اعزام اکیپ های درمانی دانشگاه پزشکی تهران به مناطق سیل زده ی بخش مرکزی شهرستان شوش خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوش دانیال (ع) ، ضمن اعلام این خبر افزود : تیم های درمانی اعزامی از دانشگاه پزشکی تهران همکاری حوزه های مقاومت « شهید دانش و فتح المبین » به  روستایی مزعل  ضمدی و بیت شایع اعزام شد .

در ادامه فرمانده حوزه شهید دانش ستوانیکم پاسدار عباس احسانی بیان کرد با توجه به نیاز   پزشک در اردوگاه ها و مناطق سیل زده با پیگری ها تیم های پزشکی به این مناطق اعزام شدند وبا برپایی بهیاری سیار خدمات سرپایی و کمک های اولیه  توسط تیم پزشکی دانشگاه تهران به عمل آمد .


همچنین در ادامه ستواندوم پاسدار مهدی کاکایی فرمانده حوزه شهید درویشی با اشاره به تقسیم کردن تیم پزشکی دانشگاه تهران یک تیم پزشکی به همراه گروه جهادی این حوزه به کمپ های عبدالخان اعزام شد و خدمات و کمک رسانی به مردم شریف انجام شد.

طی گفت و گوی با فرماندهی حوزه شهید دانش از پخت هزار پرس غدای گرم و  توزیع در بین مردم سیل زده خبر داد

برادر پاسدار  احسانی افزود  هزار  پرس غذای گرم با تقسیم بندی های صورت گرفته در بین روستا های سیل زده حاشیه دز و دبات و دوار توزیع شد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود افزود که توزیع این غذا ها توسط گروه جهادی شهید عبدالرضا چایان و پایگاه امام حسن عکسری (ع)انجام شد.

در پایان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان شوش از حضور و خدمات صورت گرفته تیم پزشکی دانشگاه تهران و گروه های جهادی حوزوات شهرستان تقدیر و تشکر کرد و افزود که این جهاد های در راه خداوند و کمک به مردم و هم وطن های سیل زده قطعا((باقی الصالحات ))هستند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست