04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۸۱۹4034

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش گفت : تمام پایگاه های مقاومت بسیج به ایستگاه سلامت تبدیل می شوند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 9 صبح روز دوشنبه 19 آیان ماه1399 جلسه ای در سالن کنفرانس سپاه ناحیه ی شو.ش به منظور معرفی مهندس علی اصغر حسینی نیک مدیر شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش به عنوان مسئول بسیج جامعه ی پزشکی و آغاز به کار ایستگاه های سلامت  برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی ضمن قدردانی از کلیه ی پزشکان و پرستاران جبهه ی سلامت گفت : در دوره ی جدید برای  مبارزه با ویروس منحوس کرونا می بایست در کنار مدافعان سلامت با هماهنگی مهندس غلامرضا میرزایی رئیس مرکز بهداشت که به عنوان نماینده ی شبکه ی بهداشت و درمان و ستاد مبارزه با کرونا معرفی شده است حضور داشته و فعالیت نماییم .

وی افزود : با توجه به این که شهرستان شوش مدتی در وضعیت سفید به سر می برد ؛ کلیه ی فعالیت ها نظیر « ضدعفونی معابر و مناطق ـ فاصله گذاری های اجتماعی ـ سد معبرها  ـ ایستگاه های ایست بازرسی و...» کنار گذاشته شد اما الان به خاطر فصل پائیز  و موج سوم این ویروس  همچون دیگر مناطق کشور در معرض خطر وضعیت قرمز  قرار داریم لذا مجددا قرارگاه امام رضا(ع) دستور داده که پایه ی کار باشیم و بر همین اساس  پایگاه های مقاومت در سطح شوش می بایست  به ایستگاه های سلامت تبدیل شوند .

فرمانده سپاه ناحیه ی شوش در ادامه خطاب به فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج گفت : استفاده از ماسک را به عنوان امر به معروف در دستور کار قرار داده و عزیزانی که قصد دارند ماسک نذری را بین افراد کم برخوردار توزیع نمایند ، شناسایی نموده تا در ایستگاه های سلامت اقدام به این امر خدا پسندانه داشته باشند .

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی سپس ضمن قدردانی از حجت الاسلام علیرضا طاهری به خاطر اجرای طرح شهید رهنمون در مناطق کم برخوردار یادآور شد : در طرح شهید رهنمون گروه‌های پزشکی در بسیج جامعه پزشکی جغرافیای هدف را که ممکن است «یک محله، روستا یا بخش» باشد را بین سه تا پنج سال در آن منطقه متمرکز می‌شوند تا طول خدمات بهداشتی و درمانی تعریف شده ‌تر صورت گیرد؛ یعنی بدانند ابتدا و انتهای هر کار کجا قرار دارد. این طرح از سال 1396 در سراسر کشور شروع شده که حسن آن این است که بسیجیان ما این کار را انجام می‌دهند؛ پزشکان بسیجی بدون هیچ چشم داشت مادی این کار را انجام می‌دهند؛ البته این شش طرح مورد اشاره محور و قطب آن، مردمی کار کردن است؛ یعنی نگاه دولتی در آن‌ها حاکم نیست، بلکه از توان بسیجیان که بخشی از مردم هستند، استفاده می‌شود.

وی افزود : حاج آقا طاهری  این طرح را در روستاهای محروم و کم برخوردار با استفاده از پزشکان عمومی و بعضا دندانپزشکان با ویزیت رایگان به مرحله ی اجرا درآورد که کاری ستودنی است .


حجت الاسلام علیرضا طاهری در این خصوص اظهار داشت : در مرحله ی جدید طرح شهید رهنمون در نظر داریم از پزشکان متخصص دعوت به همکاری کنیم تا با حضور در مناطق کم برخوردار با ویزیت رایگان در این امر حسنه شرکت کنند .

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش با اشاره به شعار هفته ی بسیج عنوان نمود : شعار محوری دهه ی بسیج با عنوان « بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» است لذا از هم اکنون به فکر استفاده از ویزیت رایگان با دعوت از پزشکان متخصص در هفته ی بسیج باشید .

علی اصغر حسینی نیک مدیر شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش با ارائه ی گزارشی از عملکرد ستاد مبارزه با کرونا خاطر نشان نمود : یکی از دستگاه هایی  که همیشه ما را دلگرم کرده ، حضور مستمر بسیج و سپاه  در تمام مراحل از جمله « ضدعفونی معابر ـ ضدعفونی اماکن اداری و مسکونی ، ضدعفونی اماکن عمومی و پارک ها و ایجاد ایستگاه های ایست بازرسی »است که در واقع برای ما این حضور یک حماسه ی بسیار چشم گیر بود ، لذا به همین بهانه خواستم از سپاه ناحیه و بسیج قدردانی نمایم .

در پایان این جلسه لوح تقدیری به خاطر اجرای طرح شهید رهنمون به حجت الاسلام علیرضا طاهری اهدا گردید و حکم علی اصغرحسینی نیک به عنوان مسئول جدید کانون بسیج  جامعه ی پزشکی سپاه ناحیه ی شوش اهدا گردید و از زحمات دکتر نوروز سواری قدردانی شد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست