04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۲۲۲4216

اختصاص تجهیزات جدید به بیمارستان نظام مافی شوش

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شوش خبر داد: جهت افزایش ظرفیت بخش های مراقبت ویژه بیمارستان نظام مافی تجهیزات جدید به این بیمارستان اختصاص یافت .

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شوش، دکتر نوروز سواری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شوش در این زمینه توضیح تکمیلی ارائه داد.

نوروز سواری گفت :این تجهیزات شامل شش تخت برقی پیشرفته ویژه بخش ICU,یک دستگاه ونتیلاتور می باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران هست که از روزهای اول الحاق شبکه بهداشت و درمان شوش به این دانشگاه شاهد این هستیم و کیفیت وکمیت تجهیزات مراقبت ویژه در شوش در همین مدت کوتاه افزایش قابل توجه ای داشته است.

نوروز سواری با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص حل مشکلات مالی این شبکه افزود:در چند روز گذشته با پیگیری های انجام شده و حمایت های دکتر کعب عمیر نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی،دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و معاون مدیریت منابع و توسعه این دانشگاه دکتر ساری زاده توانستیم بخش اعظمی از مطابات مالی کارکنان این شبکه را پرداخت کنیم  که لازم هست از تمامی این بزرگوران که در این  مورد زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم.


درپایان نوروز سواری ضمن توصیه به شهروندان شوشی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار داد:در روزهای گذشته به دلیل عدم توجه برخی از مردم به توصیه ها ،روند پذیرش بیماران دارای علائم کرونا به بیمارستان افزایش یافته است که توان زیادی از مدافعان سلامت شوش را به خود مشغول ساخته و موجب خستگی همکارانمان شده است، اگر مردم نسبت به این موارد و دستورالعمل ها بی تفاوت باشند وضعیت کرونا در شوش میتواند خطرناک تر از وضعیت فعلی شود.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست