04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۴۲۵4812

بازدید فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع) از روند خدمات رسانی پزشکی به مردم محروم

دانیال کیهانی خبرنگار افتخاری شوش نیوز

عکس ـ میلاد جلالی

به همت «بسیج جامعه ی پزشکی ، حوزه مقاومت بسیج شهید دانش وسازندگی سپاه ناحیه شوش دانیال(ع)» در مناطق محروم کوی وهب و انصار بیماران به صورت رایگان مداوا شدند .

به گزارش شوش نیوز ، ساعتن 11 صبح روز شنبه 18 تیرماه1401 ، سرهنگ دوم پاسدار سید عطاءالله موسوی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) از روند خدمات پزشکی رایگان مناطق محروم و کم برخوردار بازدید نمود .

وی در این بازدید میدانی از تلاش ها و مجاهدت های بسیج جامعه ی پزشکی ، و مسئولین شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش  تقدیر و تشکر نمود .

سرهنگ دوم سید عطاء الله موسوی فرمانده سپاه ناحیه شوش دانیال (ع) و هیئت همراه ضمن بازدید از نحوه خدمات رسانی به مردم منطقه ، از تلاش ها و مجاهدت های جامعه بسیج پزشکی و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش تقدیر و تشکر نمودند.


شایان ذکر است ؛ بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شوش در راستای قرارگاه جهادی تابستانه1401 به همراه معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شوش دانیال(ع) رخت خدمت به تن کرده و با همکاری شبکه بهداشت ودرمان ، حوزه مقاومت بسیج شهید دانش در «طرح شهید دکتر رهنمون» برعهدی محکم با ولی نعمتان خود به زیارت مردم شریف منطقه کوی وهب و انصار  رفته و با ویزیت رایگان در تخصص های  داخلی و پزشکان متخصص در رشته های « مغز و اعصاب ـ داخلی ـ اطفال ـ زنان و زایمان  ـ مامایی و.... »بیش از 200 بیمار را ویزیت و با اهدا داروی رایگان مداوا نمودند .


بسیج جامعه ی پزشکی همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی را درقالب «قرارگاه جهادی تابستانی 1401 » ؛ در نظر دارد که در رأس آن‌ها افزایش واکسیناسیون در قالب «طرح شهید سلیمانی» و اعزام نیروهای داوطلب و بسیجی در مراکز یاد شده در سراسر کشور خواهد بود.

از دیگر برنامه ها و اقدامات بسیج جامعه پزشکی شهرستان شوش دانیال (ع) با تمرکز بر ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا و افزایش سرعت واکسیناسیون در کشور می توان به  « تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی ـ اعزام گروه‌های جهادی و تیم های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، حاشیه شهرها و روستاها برای ویزیت رایگان و خدمتگزاری به مردم ـ برپایی ایستگاه های سلامت محور برای توزیع رایگان ماسک، محلول،بسته های بهداشتی و ... ـ تقویت و برجسته سازی (تشدید) طرح شهید سلیمانی از طریق برگزاری رزمایش های حوزه های نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شناسایی و مراقبت از بیماران کرونایی، توزیع کمک‌های مومنانه در قالب طرح مذکور و حمایت از بیماران و خانواده آنان، توسعه مراکز واکسیناسیون و ... ـ ارائه خدمات پزشکی رایگان  و ارائه برنامه هایی در جهت اقناع و اقبال آحاد مردم در انجام واکسیناسیون » اشاره کرد .


لازم به توضیح است ؛  بسیج جامعه پزشکی همچنان با تبدیل  « پایگاه مقاومت بسیج به پایگاه سلامت ، سازماندهی و به کارگیری در مدیریت بیماری کرونا ، عملیات غربالگری ، برپایی ایستگاه‌های سلامت و تیم‌های رفع آلودگی ، جذب کمک‌های مردمی و مومنانه ، حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و ... »در قالب طرح شهید سلیمانی مشغول به جهاد و فعالیت شبانه روزی است.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست