04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۳۲۲4315

ستاد مرکزی دکتر علیرضا کریمی کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شوش افتتاح شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

با حضور «حجت الاسلام علیرضا طاهری اصل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان شوش  ، احمد حمادی از چهره های شناخته شده ی سیاسی و فرهنگی ، حمید منصوری مدیر عامل انجمن توانجویان ، جمعی از توانجوان و فعالان فرهنگی» ، ستاد تبلیغاتی دکتر علیرضا کریمی افتتاح شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 22 جمعه 21 خردادماه1400 همزمان با شب میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه ی معصومه(س) ، روزدختران و آغاز دهه ی کرامت ستاد تبلیغاتی دکتر علیرضا کریمی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شوش با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در خیابان شهید دانش ـ پاساژ کریمی جنب طلا فروشی سید حمید تفاخ رئیس اتاق اصناف افتتاح شد .

دکتر علیرضا کریمی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در مراسم  برنامه های خود را به اختصار در چهار بخش « ترافیک ـ ورزش ـ میراث فرهنگی و اصول» تشریح نمود و در این راستا گفت : در بخش ترافیک  تلاش و پیگیری خود را برای توسعه ی  سامانه ی حمل و نقل عمومی درون و برون شهری به کار خواهم گرفت و برای  رفع مشکلات ترافیکی این دیار تلاش خواهم نمود .


وی افزود : شهرستان شوش  از نظر آموزش ترافیک و پارکینگ عمومی  مشکل دارد  و از طرفی طرح جامع  ترافیکی شوش نیاز به توجه ویژه دارد که من  توان خود را برای رفع این مشکلات  به کار می گیرم ضمن این کخ شوش  از نظر نصب دوربین  کنترل ترافیکی آن طور که در خور توجه باشد نیست .


دکتر کریمی در بخش  ورزش  یادآورشد : شهرستان شوش از نظر فضای ورزشی برای بانوان  در سطح پایینی قرار دارد و چون نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند در این زمینه تمام همت خود را به کار میگیرم تا سرانه فضای ورزشی را برای بانوان توسعه دهم و علاوه بر این  ابتدا استعدادهای درخشان  و مدال آوران در عرصه های مختلف  ورزی  شناسایی نموده و آنها را مورد تشویق قرار خواهم داد و برای  احداث زودخانه و احداث گود زودخانه  و ورزش همگانی ا به کار میگیرم تا با رایزنی با مسئولین مورد نظر این نقیصه را مرتفع نمایم . همچنین  از تیم های و دستجات ورزشی که به مسابقات  لیگ های برتر  کشوری راه یابند حمایت خواهم نمود .


دکتر علیرضا کریمی که  دکترای تخصصی (phd) تاریخ ایران باستان  در بخش میراث فرهنگی گفت : برای احداث «موزه مردم شناسی ـ موزه ی دفاع مقدس و شناساندن فرهنگ بومی و محلی شوش  »به عنوان قفطب گردشگری و جذب توریسم مذهبی و بوم گردی تلاش خود را به کار خواهم گرفت  و با ایجاد جذابیت های گردشگری با المان و سازه های فرهنگی و تاریخی ، شوش را بیش از پیش معرفی خواهم نمود و از سرمایه گذاران  بخش خصوصی  در بخش صنعت توریسم ، صنایع دستی و گردشگری دعوت خواهم نمود .


دکتر کریمی در بخش چهارم سخنان خود به اصول  مدنظر خود اشاره کرد و اظهار داشت : حاکمیت قانون نقد و مخالفت مؤثر با رفتارهای غیر قانونی را در دستور کار خود قرار خواهم داد  و در این راستا ارتباط مستمر با مردم خواهم داشت  و با استفاده از خرد جمعی  و روحیه ی انتقادپذیری  با فساد و تبعیض مقابله خواهم نمود .


شایان ذکر است دکتر علیرضا کریمی  «عضو شورای عالی راهبردی  در انجمن اولیا و مربیان استان خوزستان ، دارای مدرک کشاورزی و زراعت ـ دارای  مدرک روزنامه نگاری در سطح پیشرفته ـ عضو هیئت مدیره ی انجمن روزنامه نگاران اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس هیئت مدیره ی انجمن جسمی حرکتی توانجویان امید  و فعال فرهنگی و مشاور هنری گروه تئاتر اندیشه ـ پژوهشگر و مؤلف کتب تاریخی ، مذهبی و شوش شناسی ـ عضو فرهیختگان و نخبگان شوش و داور  مقالات تحقیقی در جشنواره های مختلف» می باشد  و  در کشور اسپانیا  مقالاتی  علمی(isi) مقالاتی را به چاپ رسانده است .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست