03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۹۲۷2043

نود غرفه در جشنواره ی آشپزی شوش حاصل درآمد خود را به زنان بی سرپرست اهدا نمودند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

بزرگترین جشنواره غذایی شهرستان شوش با حضور 90 غرفه جمعه 26آذر1395 ازساعت 19 الی 24 همزمان با شب ولادت حضرت امام صادق(ع) ، به همت معصومه جوکار مسئول مراکز کاهش طلاق در شوش و بخش شاوور تحت عنوان « کلینیک مدکاری اجتماعی پرتو» در تالار نیایش شوش برگزار شد .

 

معصومه جوکار در گفت وگویی با شوش نیوز عنوان نمود : با حضور 90 غرفه  که بین آنها  هیئت بیماران خاص وپیوند اعضاء به مدیریت شریف احمدی ، پایگاه خبری شوشان به مدیریت سمیه اکبری به نمایندگی از طرف انجمن روزنامه نگاران ، انجمن ناشنوایان و ...... حضور دارند در محوطه ی بیرون و لاوی تالار نیایش با ایجاد ایستگاه و فروش مواد غذایی شامل « انواع پلوها و چلوها ، ترشی ، پیش غذا و دسر ، آش رشته ، حلیم ، انواع نوشیدنی های مجاز نظیر دوغ ، آب معدنی ، چای ، نسکافه و قهوه و حتی صنایع دستی و ... » نمودند که حاصل درآمد این 90 غرفه بین زنان بی سرپرست ، بدسرپرست و یا خودسرپرست اما کم بضاعت تقسیم می شود .


جوکار در ادامه از شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر در اختیار گذاشتن تالار نیایش ، مهندس نجاتی فرماندار و مهندس زمانی شهردار شوش و چهار شهردار سایر شهرهای تابعه به خاطر حمایت و پشتیبانی و پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ، شبکه ی بین اللملی الاهواز ، پایگاه خبری تحلیلی نسیم شوش و پایگاه خبری شوشان که مستقیماً با حضور خود در این جشنواره به منظور پوشش خبری قدردانی نمود .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست