03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۰۴3785

نشست مشاورین امور بانوان و خانواده در دفتر مشاور فرماندار شهرستان شوش برگزار شد

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 9 صبح روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه 1398 نشست کمیسیون اموربانوان و خانواده با محوریت عدالت جنسیتی  در دفتر فروغ پوراحمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ فروغ پور احمدی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده با اشاره به پیشینه ی فعالیت های زنان در سا لهای قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش زنان را در عرصه های مختلف به ویژه در تصمیم گیری ها و مشارکت های اجتماعی بسیار تاثیر گذار دانست و افزود : . ماده های  101و102 برنامه ی پنج ساله ی ششم توسعه که به طور ویژه به بانوان اختصاص داده شده است به «اجرای عدالت جنسیتی ، سرمایه های اجتماعی زنان و  مشارکت و سهم زنان در توسعه ی برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها »، اداره ی کل امور بانوان و خانواده ی استانداری خوزستان ، طرح پارلمان زنان در شورای برنامه ریزی استان  مطرح شد و با بالاترین آراء  به تصویب رسید

 وی افزود: این پارلمان 'یک مجمع مشورتی است که می تواند تاثیر ش را برای بانوان شهرستان ،فرماندار و مدیران داشته باشد. البته مهم است که اقایان هم در کنار ما قرار بگیرند که تا جایی که بتوانیم انتخاب ها و تصمیم گیریهای خوبی داشته باشیم.


 مشاور فرماندار شوش در امور بانوان و خانواده خاطر نشان کرد: با توجه به محورها و شاخص های عدالت جنسیتی، طبق دستور العمل ارسالی از استان برای ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه های مختلف از ادارت مربوطه جهت مشارکت بانوان در تصمیم گیری های توسعه ای و عدالت جنسیتی مطابق برنامه ها و شرایط شهرمان تاکید کرد و فرم هایی را جهت تکمیل شاخص ها به مشاورین تحویل داد تا امار دقیق را بر اساس محورها و شاخص های عدالت جنسیتی تکمیل و در اسرع وقت به کمیسیون امور بانوان تحویل دهند.


شایان ذکراست در این جلسه در این جلسه نمایندگان ادارات « فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آموزش و پرورش شهرستان شوش ـ آموزش و پرورش منطقه ی شاوور ـ دانشگاه پیام نور ـ شبکه ی بهداشت و درمان ـ دانشگاه آزاد واحد شهرستان شوش ـ ورزش و جوانان و دادگستری» حضور داشتند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست