04182024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۱۲۵3753

جاده ی شوش فکه بازگشایی شد

فرمانده تیپ حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران از بازگشایی جاده ی شوش ـ فکه و بلعکس بعد از 20روز از رها سازی آب از سد کرخه خبر داد .

به گزارش خبرنگار معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه  شوش دانیال(ع) ، سرهنگ علی نجفوند فرمانده ی تیپ حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران از بازگشایی جاده ی شوش ـ فکه و بلعکس در حد فاصله پل شهید ناجیان خبر داد .


وی افزود : به همت ۴۸ساعته ی تیپ حضرت مهدی (عج) ؛ سپاه روح الله استان مرکزی و سپاه ناحیه  ی شهرستان  شوش ؛  شهید ناجیان محور ارتباطی شهر شوش به دو یادمان شهدای عملیات فتح المبین  و شهدای فکه و همچنین بخش فتح المبین برای رفاه حال مردم بازگشایی شد.


نجفوند در ادامه گفت: با قرار دادن ۱۰۰ عدد لوله به قطر ۸۰۰  در این مکان در یک  عملیات جهادی که طی دو روز صورت گرفته است پل ناجیان بازگشایی شد.

وی در ادامه بیان نمود ؛ در این ماموریت تمام ادوات مهندسی و گروه های جهادی و مهندسین قرارگاه های تیپ حضرت مهدی عج  و سپاه روح اله استان مرکزی و ناحیه شوش حضور داشتند.

همچنین  سروان پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش در حاشیه این بازگشایی خاطر نشان نمود :  ؛ با بازگشایی پل شهید ناجیان ؛ سیل بند و ترمیم سیل بند ساحلی رودخانه نیز به اتمام رسیده است.

وی در پایان از عادی بودن تردد در محور فتح المبین و پل شهید ناجیان خبر داد و از زحمات فرماندهی و کارکنان تیپ حضرت مهدی (عج)و سپاه زوح اله استان مرکزی تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است قبل از رها سازی آب از سد کرخه ، خروجی این سطح 550 متر مکعب در ثانیه بود که با رسیدن این خروجی به بالا2400متر معکب در ثانیه ، پل شهید ناجیان و جاده ی ارتباطی شوش ـ فکه زیر آب رفته بود که پس از 20 روز با کاهش این خروجی به پایین تر از 1200متر مکعب در ثانیه با تلاش « تیپ حضرت مهدی(عج) ، سپاه روح الله استان مرکزی و سپاه ناحیه ی شهرستان شوش بازگشایی شد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست