04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۴۰۶4341

تا شکستگی لوله ی آب کنار جاده ی کندرو شوش به ابوذرغفاری خساراتی به بار نیاورده نسبت به ترمیم آن اقدام شود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

آلودگی، کشاورزی و رشد جمعیت از مهم‌ترین عوامل ایجاد بحران آب هستند و محققان برای کاهش اثرات آن، راهکارهایی ارائه کرده‌اند و در سطح شهرستان هایی نظیر شوش دانیال(ع) شکستگی لوله ها یا به عبارتی شاه لوله ها در جاده ها ، خیابان ها و کوچه ها باعث هدر رفت این مایه ی حیات می گردد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 19:30 یکشنبه 6 تیرماه1400 یکی از دوستان ما که در یکی از دستگاه ها مسئولیت روابط عمومی را در کنار شغل سازمانی اش برعهده دارد با ارسال این عکس ها ، ما را واداشت که با استفاده از این عکس ها گزارشی را تنظیم نموده و از رئیس اداره ی آبفای شهر شوش بخواهیم که برای ترمیم لوله های شکسته تدابیری باندیشد .


تصاویری را که مخاطبین شوش نیوز مشاهده می کنند مربوط به جاده ی کندرو « حدفاصل بین بازارجمعه و مرکز آموزش فنی و حرفه ای می باشد» ؛ مدت هاست که لوله ای در این مسیر شکسته شده و  اگر به همین روال  مورد بی توجهی قرار گیرد چه بسا باعث نشست  جاده و تخریب شانه های جاده شده و باعث خسارات احتمالی به وسایل نقلیه نیز شود .


درست است که اکثر ادارات با کمبود اعتبارات مواجه هستند اما علاج واقع را قبل از وقوع باید کرد و تا این شکستگی لوله ی  آب منجر به خسارات مالی و بعضا تلفات احتمالی جانی نشده رئیس اداره ی آبفای شهری اقدامات لازم را به عمل آورد .


توضیح :

قابل توجه شهروند خبرنگارانی که دلسوزانه به فکر رفع مشکلات و نارسایی ها هستند ، ازاین به بعد عکس های خود را به صورت افقی  از سوژه بگیرید و از ارسال عکس های عمومی جدا خودداری کنید در غیر اینصورت چنین عکس هایی منتشر نخواهند شد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست