04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۶۲۲4478

آشنایی با مدیریت بیمه ی پاسارگاد و نحوه ی فعالیت این نمایندگی

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

شرکت بیمه پاسارگاد با کد  41415 به مدیریت موسی طولابی این روزها قصد دارد تا فعالیت خود را علاوه بر خدمات فردی  با دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی به صورت گروهی گسترش دهد لذا بر همین اساس به دفتر این شرکت واقع در نبش خیابان حوزه ی علمیه ی امام محمدباقر(ع) رفته تا با مدیر این نمایندگی  گفتگویی را داشته باشم .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه 22 شهریورماه با حضور در دفتر بیمه ی پاسارگاد  با موسی طولابی گفتگویی را انجام دادیم که حاصل آن را در ادامه ی این گزارش  می خوانید :

موسی طولابی در مقدمه ی خود با نثار درود و سلام به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ، شهدای  انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس ، شهدای  نظم و امنیت و مدافعین سلامت وآرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری  ، پیشاپیش هفته ی دفاع مقدس را بر دلاورمردان غیور این سرزمین تبریک و تهنیت عرض می کنم  و از شما مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز که این فرصت را در اختیار من گذاشتید قردانی می کنم . بنده موسی طولابی هستم نماینده ی شرکت بیمه ی پاسارگاددر شهرستان شوش با کد 41415 که از 15 سال پیش تأسیس شده ومن حدود 13 سال سابقه ی بیمه ای  دارم .


وی در ادامه به معرفی شرکت بیمه ی پاسارگاد اشاره کرد و یادآور شد :  شرکت بیمه ی پاسارگاد (سهامی عام) براساس قانون تاسیس مؤسسات بيمه غير دولتی به منظور «تحقق اهداف متعالي شرکت، حفظ حقوق و رضايتمندي بيمه گذاران و استفاده کنندگان از بيمه »خود را مکلف و متعهد به «رعايت احترام به مشتريان ، همکاران و رقبا و حفظ حريم خصوصي آنان ؛ ارائه خدمت به صورت عادلانه و در چارچوب قوانين ، مقررات و ضوابط ، به مراجعه کنندگان ؛ اجراي خواسته هاي قانوني ارباب رجوع در چارچوب وظايف خود با صحت ، دقت و سرعت و بدون تشريفات زائد اداري و تحميل هزينه اضافي ؛ عدم کينه توزي با منتقداني که سخن از نقض قانون و مقررات مي گويند ؛ مقابله با پول شويي و هرگونه فعاليت ديگري که پشتيبان بزه هاي سازمان يافته باشد و پاسداري از طبيعت، محيط زيست، و توسعه پايدار» می داند .


طولابی در ادامه به خدماتی که در نمایندگی تحت پوشش خود ارائه می گردد اشاره کرد و تصریح نمود : الف ) ـ بیمه خودرو « شما مي توانيد با خريد بيمه نامه ی بدنه از نمایندگی بيمه ی پاسارگاد، چنانچه مقصر حادثه باشيد، خسارت وارده به خودروي خود را جبران نماييد. همچنين مي توانيد در زماني که شما مقصر حادثه نبوده ولي بيمه نامه ی شخص ثالث فرد مقصر امكان جبران کل خسارت شما را ندارد، از بيمه نامه بدنه خودرو خود براي دريافت مابقي خسارت اقدام نماييد. از محل اين بيمه نامه مي توان خسارت وارد به وسيله نقليه را که شامل موارد زير مي شود جبران نمود :

1 ) ـ حادثه (کلي و جزئي) / برخورد خودرو با يك جسم ثابت يا متحرك و يا برخورد اجسام ديگر به خودرو

2 ) ـ سقوط / واژگون شدن خودرو

3 ) ـ حريق (آتش سوزي، صاعقه، انفجار)

4 ) ـ سرقت کلی خودرو

همچنين با خريد پوشش هاي اضافي مي توانيد خطرات «سرقت جزئي قطعات و لوازم، شكست شيشه، سيل، زلزله، آتشفشان، طوفان، تگرگ و گردباد، هزينه اياب و ذهاب، پاشيده شدن مواد شيميايي و اسيدي، نوسانات قيمت » را نيز در بيمه بدنه پوشش دهيد.


ب ) ـ بیمه شخص ثالث

وی افزاد : بیمه شدگان  مي توانند با داشتن بيمه نامه شخص ثالث، خسارتي را که توسط خودروي شما به اشخاص ثالث وارد مي شود، جبران نماييد. البته براساس قانون بيمه اجباري شخص ثالث، همه دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني موظفند مسئوليت خود را در مقابل اشخاص ثالث در قبال خسارت هاي مالي و جاني نزد يكي از شرکت هاي بيمه داخلي بيمه نمايند. در بيمه شخص ثالث، منظور از شخص ثالث، هر شخصي به استثناي راننده مسبب حادثه است که به سبب حوادث خودروي مورد بيمه دچار زيان هاي جاني يا مالي شود. به همين دليل بيمه پاسارگاد با ارائه بيمه نامه حوادث راننده به شماکه دارنده وسيله نقليه هستيد، اين امكان را مي دهد تا خسارت هاي جاني وارده به راننده مقصر حادثه را نيز بيمه نماييد.

هر حادثه رانندگي‌ مي تواند باعث ‌بروز خسارت (اعم از مالي و جاني) براي ‌اشخاص‌ ثالث‌، راننده‌ و سرنشينان‌ خودرو گردد. خسارات‌ وارده به افراد داخل و خارج از خودرو، اعم از راننده خودرو، در صورتيكه شما مقصر حادثه باشيد را توان‌ با خريد « بيمه‌نامه‌شخص‌ ثالث و حوادث راننده‌» جبران‌ نمود و خسارات‌ وارده به وسيله نقليه خودتان را مي توان از طريق خريد «بيمه نامه بدنه خودرو» جبران‌ كرد.

برای بیمه ی شخص ثالث  ما حتی به صورت اقساط حاضرین به بیمه شدگان بدون ضامن همکاری کنیم و همچنین اگر اقساط بلند مدت طی شش یا هفت قسط می توانیم برای دستگاه های دولتی و ارگان های انقلابی در صورتی که فی مابین تفاهم نامه منعقد گردد در نظر بگیریم .حسنی که در این شهرستان دارد ؛ اکثر بیمه گذارانی که خسارت می بینند برای تشکیل پرونده و دریافت خسارت  به شهرستان های دزفول یا اهواز مراجعه می کنند در حالی که اگر تفاهم نامه  بین ما و دستگاه متقاضی منعقد گردد تمام مراحل را از صفر تا صد را همینجا انجام خواهیم داد .با توجه به سوابق بیمه ای که دارم کلیه ی خدمات را ارائه می دهم .

وی در ادامه به بيمه هاي مسئوليت کارفرما در مقابل کارگران اشاره کرد و یادآور شد : روزانه حوادث بيشماري در اطراف ما رخ مي‌دهد و طبق قانون، هر شخصي كه باعث ايجاد خسارت (جاني و مالي) براي افراد ديگر شود مسئول جبران آن است. اگر چنين شرايطي پيش آيد و شما در موقعيتي قرار گيريد كه مسئول يك حادثه شناخته شويد داشتن يك بيمه نامه مناسب مي تواند پوشش كافي را براي شما فراهم سازد. شركت بيمه پاسارگاد با ارائه انواع بيمه هاي مسئوليت اين امكان را براي شما فراهم مي سازد. در هر زمينه اي كه فعاليت مي كنيد داشتن بيمه مسئوليت براي شما الزامي است براي اينكه ممكن است، مسئول خسارت يا آسيبي كه به ديگران و اموالشان وارد شده است شناخته شويد. مناسب‌ترين راه براي جبران چنين خسارتهايي بيمه‌هاي مسئوليت است كه با پرداخت مبلغي اندك توسط اقشار گوناگون جامعه، آرامش را براي آن‌ها فراهم مي‌آورد. اين بيمه نامه از شما و كسب و كارتان در مقابل هرگونه ادعاي خسارت ناشي از حوادث غير عمدي كه باعث آسيب به افراد و اموال آنها مي شود، حمايت مي كند.

تنوع بيمه هاي مسئوليت بسيار زياد است اما مي توان آنها را به پنج دسته كلي تقسيم بندي كرد كه عبارتند از« بيمه مسئوليت كارفرما در قبال كاركنان، بيمه مسئوليت حرفه‌اي و بيمه مسئوليت مدني عمومي، بيمه مسئوليت مدني توليدكنندگان كالا در قبال استفاده كنندگان و اشخاص ثالث و بيمه مسئوليت مدني ناشي از اجراي قرارداد .»

مدیر نمایندگی بیمه ی پاسارگاد در شهرستان شوش سپس به بیمه های عمر اشاره کرد و گفت : شما در طول زندگي همواره براي رفاه خود و افرادي كه به آنها علاقمند هستيد تلاش مي‌نمائيد. آيا براي تامين زندگي بهتر خود و خانوادتان در دوران بازنشستگي و كهولت فكر كرده ايد؟ آيا براي كاهش تبعات حوادث و اتفاقات ناگوار و رفع اين نگراني‌ها چاره‌اي انديشيده‌ايد؟ شركت بيمه پاسارگاد با ارائه بيمه‌نامه‌هاي عمر اين آرامش خاطر را به شما و عزيزانتان هديه مي‌دهد كه در آينده از امنيت مالي مناسبي برخوردار شويد. امروزه تحصيلات خوب، تهيه مسكن و .... هزينه‌هاي بسياري دارد. اگر مي‌خواهيد نياز عزيزانتان را تامين نماييد، اگر به دنبال سرمايه‌گذاري هستيد، بيمه پاسارگاد بيمه‌نامه‌اي ‌متناسب با نياز و بودجه شما ارائه مي‌كند. هدف ما از ارائه بيمه‌نامه‌هاي عمر ايجاد آرامش در زندگي شما و عزيزانتان و ترسيم آينده‌اي زيبا براي شماست. در پناه چتر امنيت و آرامش بيمه پاسارگاد با خاطري آسوده از زندگي در كنار عزيزانتان لذت ببريد. بيمه‌نامه‌هاي عمر براساس شرط بيمه (فوت يا حيات بيمه شده) و چگونگي پرداخت سرمايه بيمه توسط شركت بيمه (يكجا يا مستمر) و جنبه تاميني و پس اندازي به انواع مختلفي تقسيم مي گردند. از جمله بيمه نامه هايي كه توسط شركت بيمه پارسيان ارائه مي شود مي‌توان به «بيمه‌نامه عمر و سرمايه‌گذاري، بيمه‌نامه عمر ساده زماني و بيمه عمر »مانده بدهكار اشاره نمود كه به صورت انفرادي و گروهي ارائه مي شود .


موسی طولابی در ادامه بیمه های حوادث را یکی دیگر از  خدمات نمایندگی بیمه پاسارگاد در شهرستان شوش دانست و خاطر نشان نمود : اگرچه پيشرفت دانش و فن‌آوري باعث پيشگيري از بروز برخي حوادث ناگوار شده است، اما هنوز سلامتي و حيات انسان‌ها در معرض «خطرات و حوادث» اجتناب ناپذير بسياري قرار دارد كه گاه منجر به زيان‌هاي غير قابل جبراني مي‌گردد. پس از حادثه معمولا هزينه‌هايي را متقبل مي‌شويد كه قبلا هرگز به آنها فكر نكرده بوديد. بيمه حوادث سرمايه مناسبي را جهت بهبود شرايط خانواده‌هاي حادثه ديده تامين مي‌نمايد.. هر لحظه خطرات بي‌شماري جان و مال انسان را تهديد مي‌كند. شركت بيمه پاسارگاد با اميد آنكه هيچ‌گونه حادثه‌اي براي هيچ‌يك از هموطنان عزيز رخ ندهد، با ارائه بيمه حوادث تلاش دارد تا آرامش خاطر حادثه‌ديدگان را در شرايط سخت فراهم سازد. شما مي‌توانيد با بخش كوچكي از درآمد خود، هزينه‌هاي سنگين وقوع حوادث غير مترقبه را جبران كنيد. بيمه حوادث پشتوانه‌اي محكم و آرامش خاطري براي روزهاي سخت زندگي است.. بيمه ی حوادث به دو صورت «انفرادي و گروهي »ارائه مي‌شود .حادثه موضوع اين بيمه‌نامه، عبارت است از هر واقعه ناگهاني ناشي از يك عامل خارجي كه بدون قصد و اراده شخص بروز كرده و منجر به جرح، نقص عضو، از كار افتادگي و يا فوت وي شود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست