04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۵۰۲4826

نشست دوستانه ی فرمانده ی انتظامی شهرستان شوش با اصحاب رسانه برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

فرمانده ی انتظامی شهرستان شوش دانیال(ع) به منظور 17 مردادماه 1401 « روز خبرنگار» که امسال مصادف با عاشورای حسینی می باشد دوم مردادماه 1401 یک نشست دوستانه با اصحاب رسانه برگزار نمود .

به گزارش خبرنگار شوش نیوز ؛ ساعت 8صبح روز یکشنبه 2 مردادماه 1401 سرهنگ دوم روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی شهرستان شوش در دفتر خود با اصحاب رسانه یک نشست دوستانه برگزار نمود .

 

وی در ابتدا با اشاره به «لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم/// هیچ نیرو و توانى جز از سوى خداوند بلندمرتبه و بزرگ نیست . » از حضور جمعی از اصحاب رسانه قدردانی نمود و از امانتداری این قشر تشکر و سپاس نمود و پیشاپیش روز خبرنگار را به این قشر تأثیرگذار در جامعه تبریک گفت و فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را نیز پیشاپیش به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان شوش تسلیت عرض نمود .

 

وی در ادامه به انتظارت خود را از اصحاب رسانه اشاره کرد و یادآور شد : انتظار داریم که در ایام محرم پیرامون موضوع های پیشگیرانه و ساماندهی هیئات مذهبی و تکایای مذهبی در کنارمان باشید تا ما هم با آن ظرفیت محدودی که داریم یک پوشش نظامی امنیتی کاملی را در خصوص مراسمات تا پایان دهه ی اول محرم و همچنین تا پایان اربعین حسینی ان شاءالله داشته باشیم و همانند سال گذشته حضوری پرشور ؛ مثمرثمر و چشمگیر داشته باشیم .

سرهنگ دوم روح اله یاری زاده در قسمت دوم این نشست دوستانه به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد که عباس کرم الهی از پایگاه خبری شوش نیوز با مطرح کردن دو سئوال از فرمانده ی انتظامی شهرستان شوش خواستار پاسخ آنها شد ؛ در سئوال اول پرسید : سالهاست که از احداث پلیس راه شوش ـ اندیمشک در سه راه هفت تپه سخن گفته می شود و این موضوع در زمان سرهنگ بهروز حسنوند و سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرماندهان پیشین انتظامی شوش و همچنین زمانی که مهندس رضا نجاتی و دمتر عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش بودند بارها در جلسات شورای ترافیک مطرح و مصوباتی را نیز در هر جلسه داشت اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است در صورت امکان توضیح دهید ؟

سرهنگ یاری زاده :

در حالی که در ابتدای خروجی جاده ی ترانزیت اهواز به طرف شوش پلیس راه وجود دارد و همچنین در ابتدای جاده اندیمشک به طرف خرم آباد نیز پلیس راه فعال است لزومی ندارد که بین این دو شهرستان پلیس راهی احداث شود اما اگر منظورتان ایستگاه پلیس است که در شهرستان کرخه این ایستگاه وجود دارد .

 

سئوال دوم :

 

از جلوی داروخانه ی شبانه روزی سابق ، نزدیک تقاطع شهید رجایی و شهید بهشتی تا جلوی داروخانه ی ابن سینا یک ترافیک سنگین وجود دارد که بارها شاهد پارک دوبله بوده و راهنمایی و رانندگی تنهاکاری که انجام می دهد صدور برگ جریمه است ؛ در این خصوص چه تدابیری اندیشیده اید؟

سرهنگ یاری زاده :

این سئوال کاملا به جاست و من نسبت به این موضوع پیگیری های لازم را خواهم داشت و در جلسه ی شورای ترافیک هم قطعا مطرح خواهد شد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست