04182024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۱۴1155

روسای شوراهای پنج شهر شهرستان شوش مشخص شدند

با حضور فرماندار شهرستان شوش انتخابات هیات رئیسه سال سوم چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شوش برگزار و "سعید مهرپرور" به عنوان رییس جدید این شورا برگزیده شد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست انتخاب هیات رییسه ی جدید شوراهای اسلامی 5 شهر ،شهرستان شوش  شوراها را از ارکان اداره امور کشور توصیف کرد و گفت: شوارای اسلامی شهر و روستا با همدلی و وحدت در اجرای امور محوله تلاش کنند.

 

وی ضمن تشکر از عملکرد خوب شهرداران واعضای شورای اسلامی پنج شهر افزود:از شوراهای اسلامی انتظار می رودتا از ورود به کارهای غیر مرتبط خودداری نمایند.

 

"نجاتی" از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان خواست تا با همکاری و همیاری وهمدلی همدیگر زمینه اعتلای هر چه بیشتر شهرستان شوش را فراهم آورند و از امانتی که مردم در اختیار آنها قرار داده اند به خوبی نگهداری کنند.

 

در این نشست "سعیدمهرپرور" با 5 رای موافق به عنوان سومین رییس شورای اسلامی شهرشوش دردوره چهارم ، جایگزین بهرام کریم پور شد.

 

"عبدالرضا لالوند" نیز با 5 رای موافق به عنوان نایب رئیس، "بهرام کریم پور" خزانه دار، "مهشید آزادی قلعه مکی" منشی اول و "هدیه مسحنه" به عنوان منشی دوم این شورا انتخاب شدند.


 

همچنین در انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهرهای حر ، الوان ، شاوور و فتح المبین به ترتیب آقایان "سید حمید موسویان" ، "عبدالزهرا عبدالخانی" ، "جاسم لطیفی" و "ناصر سرخه با کسب اکثریت آراء به عنوان روسای این شوراها انتخاب شدند.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست