04232024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۲۱3833

از امدادگران و داوطلبان هلال احمر شهرستان شوش تجلیل شد

ساعت 10:30 صبح روز شنبه 21 اردیبهشت ماه 1398 به مناسبت هفته ی هلال احمر و قدردانی از زحمات « امدادگران ـ داوطلبان و جوانان » در خدمات رسانی به سیل زدگان در دفتر امام جمعه ی شهرستان شوش تجلیل به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، سید مجید نوری زاده رئیس هلال احمر از دیدار کارکنان و کلیه عوامل امدادی با آیت الله امام امام جمعه شهرستان شوش خبر داد و گفت: در این دیدار، حضرت آیت الله امام امام جمعه شهرستان شوش با تبریک ماه مبارک رمضان و هفته هلال احمر افزود: در دین اسلام از جمله مهمترین عبادات ، خدمت به همنوع است. اگرچه نماز و روزه و سایر عبادات ارزشمند است اما از برخی متون دینی چنین استنباط می شود که خدمت به همنوع ارزش بیشتری دارد. از واجبات که بگذریم در مستحبات بالا ترین عبادت ، عبارت است از خدمت به همنوع.

آیت الله امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش افزود: عزیزانی که عضو هلال احمر هستند و درموقع وقوع حوادث مانند زلزله و سیل به کمک آسیب دیدگان می شتابند در حقیقت جان خود را به خاطر نجات گرفتاران به خطر انداخته و ایثارگری می کنند ،مصداق آیه شریفه بوده و افضل عبادات را انجام می دهند.

امام جمعه شوش در ادامه تصریح نمود : اگر امداد گران هلال احمر کشور ، در حوادث موفق عمل میکنند،این موفقیت ناشی از اراده منبعث از ایمان آنهاست و مادامی که این روحیه اسلامی خدمت به همنوع را در خود حفظ و تقویت کنند در سایر عملیات و اتفاقات موفق خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان شوش ضمن دعوت از امداد گران به حفظ روحیه ایمان و احساس مسئولیت ، آنها را به ایجاد بیش از پیش روحیه دلسوزی و فداکاری در عرصه مختلف دعوت نمود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، سید مجید نوری زاده رئیس هلال احمر شهرستان شوش ،گزارش مختصری از عملکرد این جمعیت در سیل اخیر ارائه کرد.

و در پایان این دیدار عوامل امدادی و کارکنان شرکت کننده در امدادرسانی به سیل زدگان توسط حاج آقا امام امام جمعه شهرستان شوش با اهدا لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست