04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۲۱4170

درخشش و افتخار آفرینی مداح جوان شوشی مبین داودی در مسابقات استعدادیابی مداحی استان خوزستان که در دزفول برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

با حضور رئیس تشکل های مذهبی استان خوزستان، مسئول کانون مداحان استان، مسئول بسیج مداحان استان، فرماندار و امام جمعه موقت و جمعی از مسئولان شهرستان دزفول و جمعی از مداحان استان خوزستان  ، آزمون استعدادیابی نوجوان و جوانان مداح استان در حسینیه ی ثارالله شهرستان دزفول برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

در رده ی سنی نوجوانان (10 تا 15 سال) بیش از 40 نفر شرکت کننده در این آزمون « امین حاجی طالب، امیررضا کلیددار، علی قاسمی، علیرضا روزه دار، علی محمدی و ابوافضل خلطه زاده» به عنوان نفرات برتر شناخته شدند و در رده ی سنی جوانان (15 تا 20 سال) از بین 20 نفر شرکت کننده « سیدرضا حجازی، یونس پاکزاد، مبین داودی، حسن جهانی فرد، علیرضا آذرافروز و سیدحسین تباهدار» به عنوان نفرات برتر شناخته شدند .


شایان ذکر است به نفرات برتر « لوح سپاس ، تندیس ، نرم افزار خوانش مداح آزمون و کارت هدیه » اهدا شد .


آشنایی با مبین داودی مداح برتر شوشی :

مبین داودی متولد ۱۹ بهمن سال ۱۳۸۴ و از سن ۹ سالگی و در روضه های خانگی مداحی را شروع کرده است  . از سال ۹۴ در هیئت  عزاداران حسینیه اعظم و ثارالله شوش و بعد از آن کم‌کم در هیئت مسجد امام رضا(ع) دزفول به طور حرفه ای شروع به مداحی نموده و زیر نظر  اساتیدی چون «جلال حیدری؛ حبیب فرامرزی و رضا غیاثی » مداحی را به صورت حرفه ای فرا گرفته است .


داودی در کنار مداحی به تحصیل و خدمت در کلاس های مداحی نوجوانان مشغول است و در علاوه بر زبان فارسی با گویش محلی دزفولی هم مداحی می کند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست