03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۶۰۵4450

پیام تسلیت فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان به مناسبت عروج ملکوتی مدافع حرم رضا محمودخانی

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در پی عروج ملکوتی و شهادت گونه ستوان یکم پاسدار و مدافع حرم رضا محمود خانی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمود .

 بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

مدافع حرم همان مردان راستینی هستند که با رشادت، دلاوری و غیرت خود با نیروهای اهریمن تکفیری تروریستی داعش در جبهه‌های خارج از خاک ایران اسلامی مبارزه و از حریم ولایت و امامت دفاع جانانه می‌کنند.

جوانان و غیورمردانی که با تن پوش رزم و مجاهدت، جان در کف اخلاص نهادند و قهرمانانه؛ گوهر جان را به صحنه عشق‌بازی با معشوق عرضه داشتند و برای پاسداری از حرم فرزندان پیامبر (ص) در خاک غربت جان خود را تقدیم جانان کردند، به عنوان یک الگوی عملی ایثار بر لوح بلند تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد و یکی از این اوراق زرین تاریخ کتاب مقاومت ملت ایران اسلامی، رزمندگان پرافتخار خوزستانی به ویژه شهرستان شوش در آزاد سازی نبل الزهرا است.

امروز شهرستان شوش ولایتمدار دیگربار و در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و سالروز شهادت شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار احمد حیاری  معطر به عطر عروج ملکوتی رزمنده مدافع حرم ستوانیکم پاسدار رضا محمود خانی است.


اینجانب؛ عروج ملکوتی رزمنده مدافع حرم ستوانیکم پاسدار رضا محمودخانی  را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهیدان و ایثارگران، مردم شهید پرور شهرستان شوش و خانواده گرانقدر این رزمنده، تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این رزمنده گرانقدر همنشینی با شهدای کربلا و برای همگان، پیروی از راه و آرمان این عزیزان را مسئلت دارم.

بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان

 

 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست