04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۱۹2351

کار خدا پسندانه ی یک بانوی تهرانی برای شوش نیوز

به قلم ـ عباس کرم الهی

طی روزهای پنجشنبه 17 و جمعه 18 فروردین 1396 ، دو خبر را تحت عنوان سفیر سوئیس در شوش و خطبه های نماز جمعه منتشر کردم که امروز شنبه ساعت 7:30 صبح خانمی از تهران که خود را نسرین صیادی معرفی نمود از من سئوالاتی را به شرح زیر پرسید :

*با عرض سلام و صبح بخیر ـ بخشید من شماره ی شماره رو از بنر تبلیغاتی شوش نیوز که سمت چپ گذاشتید یا داشت کردم ، من یکی از خوانندگان روزانه ی شوش نیوز هستم ، خواستم بپرسم که اولا چرا عکس های خبر سفیر سوئیس در شوش اینقدر بی کیفیت هستند و دوم این که چرا عکس های خطبه های نماز جمعه شوش تکراری و متعلق به هفته های قبل می باشند ؟

ـ سلام و صبح شما هم بخیر ـ از ظرافت و حسن توجهی که به شوش نیوز دارید سپاسگزارم ، کاملا حق با شماست من یک دوربین حرفه ای داشتم که روز شنبه 12 فروردین توسط دو موتورسوار به سرقت برده شد  و هر چند که نیروهای مخلص کلانتری 11 و آگاهی شبانه روزی پیگیر موضوع هستند تا رد پای از سارقان به دست آورند اما چون برای مراسمی از یکی از همکارانم تقاضا کرده بودم یکی دو عکس مرتبط با خبری که در تالاری از شوش برگزار شد در اختیارم بگذارد جوابی سربالا به من داد ـ تصمیم گرفتم که تا زمانی دوباره دوربین دار شوم با گوشی ام عکس بگیرم ، لذا عکس های مربوط به سفیر سوئیس به این دلیل از کیفیت پائینی برخوردارند و برای خطبه های نماز جمعه چون فاصله ی کانونی گرفتن عکس زیاد است لذا از عکس های گذشته بهره مند شدم و بدینوسیله از شما عذرخواهی می کنم .

*مگر دوربین شما چه قیمتی داشته که باید به انتظار بنشینی تا شاید روزی دوربینت پیدا شود ؟

ـ گفتم چون آن زمان هم قسطی دوربین را خریده بودم حدود حدود 2 میلیون تومان به پایم تمام شد

*لطفا یک شماره ی کارت به من بدهید تا 500 هزار تومان به حساب شما بابت خرید دوربین واریز کنم و قطعا طوری که در خبرهای گذشته از« نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ـ فرماندار ـ شهردار ـ شورای شهر و حتی اتاق اصناف » بارها به عنوان افراد فرهنگ دوست به نیکی یاد کرده ام مابقی پول دوربین را به حساب شما واریز خواهند کرد ، چون من میدانم که شما حتی پول آگهی تبلیغاتی هم از کسی دریافت نمی کنی و اخبار را همیشه رایگان منتشر می کنید .

ما هم شماره ی کارت بانک ملی را به ایشان دادیم و اصلا فکر نمی کردیم که به همین زودی اقدامی صورت بگیرد که ساعت 8:11 صبح پیامی آمد که مبلغ 5 میلیون ریال به حساب شما واریز شد . انصافا از این حرکت خداپسندانه ی این بانوی تهرانی که فقط یک خواننده ی شوش نیوز است چه درسی را باید یاد بگیریم ؟

هر چه التماس کردم که عکسی و یا مشخصاتی بیشتری به ما بدهد تا سر فرصت از شرمندگی ایشان دربیاییم قبول نکرد و گفت : « مگر من برای اسم و رسم این کار را انجام داده ام و یا می خواهند داوطلب فلان  سندیکا شوم که این حرکت را به عنوان یک شانتاژ تبلیغاتی برای خود در نظر بگیریم . » وقتی هم که گفتم پس این حرکت را چه بنامم گفت « یک حرکت خداپسندانه ـ یک حمایت فرهنگی از یک خبرنگار تلاشگر . همین . »

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست