03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۱۱3813

تورلیخانوف در نامه ای به بنی تمیم: توسعه ی کشتی آسیا تحت نظارت شما افزایش می یابد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 14:37 روز چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 تورلیخانوف رئیس شورای آسیا با ارسال نامه ای  از حضور سرپرست فدراسیون کشتی و دبیر کل شورای آسیا در جلسه ی این شورا در کشور چینت تشکر نمود .

به گزارش شوش نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ؛ جلسه اجرایی شورای کشتی آسیا روز 2 اردیبهشت ماه و همزمان با رقابت های کشتی قهرمانی آسیا، با حضور حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی و دبیر شورای کشتی آسیا در شهر شی آن چین برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دولت تورلی خانف قزاقستانی و رئیس شورای کشتی آسیا و سایر اعضاء برگزار شد، برنامه های قبلی کشتی آسیا مورد تأیید قرار گرفت.

در این جلسه فدراسیون کشتی چین از حمید بنی تمیم دبیر شورای کشتی آسیا و سایر اعضای این شورا با اهدای تقدیر نامه تشکر کرد.


دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا و عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی پس از برگزاری این جلسه با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی از حمید بنی تمیم برای حضور در این جلسه تشکر کرد که متن نامه ارسالی به شرح زیر است:

جناب آقای بنی تمیم از مشارکت فعالانه و حضور پررنگ جنابعالی در مجمع عمومی بخش آسیا اتحادیه جهانی کشتی، کمال تشکر را دارم. این امر قطعا به ما کمک خواهد کرد تا در منطقه ای که تحت نظارت شما می باشد و در تمام قاره آسیا، توسعه کشتی افزایش یابد.

از زحمات شما سپاسگزارم و اجازه همکاری برای توسعه کشتی در آینده را از جنابعالی خواستارم.

همچنین در نشست دیگری که با حضور حمید بنی تمیم و نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد، برای پخش تلوزیونی مسابقات آسیایی و جهانی سال ٢٠١٩ هماهنگی ها و همکاری های لازم با صدا سیمای ایران و مسئول پخش این مسابقات انجام شد و در نهایت این مسابقات با همکاری مسئولان شبکه سه سیما از این شبکه برای علاقمندان به کشتی پخش شد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست