04232024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۱۸1172

اقتصادی

نخستین جلسه ی ستاد بحران شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 15 نخستین جلسه ی ستاد بحران شوش به ریاست مهندس نجاتی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان شوش برگزار شد .

 

 

 

 

فرماندار شهرستان شوش  ضمن تشکر از حضور جمعی از مدیران دستگاه های دولتی  ذیربط با ستاد بحران شهرستان شوش  عنوان نمود : ابتداباید به مدیرانی که تاکنون اقدام به ارسال لیست کشیک خود به صورت شبانه روزی خصوصاً در ایام تعطیل بر اساس چارت خود ننموده اند می گویم چنانچه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 23 شهریور یعنی 5 روز دیگر اقدام نکنند به آنها تذکر کتبی داده شده و رونوشت به ادارات کل آنها ارسال می شود ،البته تعداد دستگاه هایی که اقدام نکرده اند خوشبختانه کم است .

 

 این که در آستانه ی فرا رسیدن فصل پائیزهستیم و ترددها در سطح شهر بیشتر می شود و دانش آموزان هم به مدارس می روند  تصریح نمود : تمام اعضای ستاد بحران یا به عبارتی حوادث غیر مترقبه با توجه به این که در فصل پائیز احتمال گرد و خاک ـ باد و طوفان و یا سیل  و تصادفات جاده ای  و همچنین آلایندهای شرکت های صنعتی را داشته باشیم از هم اکنون  امکانات موجود خود نظیر « آمبولانس ـ بلدوزر ـ لودر ـ گریدر ـ بیل مکانیکی ـ کمپرسی ـ پمپ های آب و موتورهای برق » خود را بررسی کنند و اگر نیاز به تعمیر دارند از هم اکنون رفع اشکال نمایند و اداراتی نظیر برق ـ آب و ... چنانچه به وسایل یدکی نظیر ـ سیم ـ کابل و .... نیاز دارند ـ در اولین فرصت تقاضای خود را به ادارات کل بفرستند و رونوشت آن را به فرمانداری هم ارسال نمایند .


 

مهندس نجاتی ادارات را برای برگزاری رزمایش جهت نیروهای خود ملزم نمود و خاطر نشان کرد : در مهرماه 1394 هر اداره علاوه بر این که ملرم است برای آمادگی نیروهای خود یک رزمایش امداد و نجات برگزار کند ، از مهندس مباری هم می خواهم تمام ادارات را در روزی مشخص برای حضور در یک رزمایش کلی فرا بخواند تا شهرستان شوش قبل از سایر شهرستان گزارش آمادگی خود را به استانداری اعلام کند .

 

فرماندار شهرستان شوش با توصیه به  از شهرداری ها جهت  لایروبی جداول ـ از اداره ی برق هرس درختانی که در مسیر پایه های برق قراردارند و احتمال دارد بر اثر باد شدید حوادثی را به وجود آورند و ایستگاه هواشناسی به خاطر اعلام روزانه شرایط جوی به اعضای ستاد بحران ؛ سخنان حود را به پایان رساند .

 

در پایان جمعی از مدیران و نمایندگان ادارات نظرات خود را اعلام نموده و عملکرد دستگاه خود را در این راستا تشریح نمودند .


  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست