04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۹۲۰2893

تبعات واگذاری شرکتهای دولتی به مدیران ضعیف بخش خصوصی گریبان کارگران را گرفت

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش گفت: برای حمایت از کارگران خواستار ورود قوه ی قضاییه و مدعی العموم شد  .

وی افزود : آسیب های اجتماعی و اقتصادی وارده به مردم، قشر کارگر و اقتصاد شهرستان چشمگیر و غیر قابل اغماض است و نیاز به پیگیری و ورود قوه قضاییه و مدعی العموم دارد .

سید حکیم موسوی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار...... تاخیر در پرداخت مطالبات و وضعیت معیشتی کارگران را نگران کننده خواند و اظهار کرد: واگذاری شرکتهایی که سرمایه های مردمی محسوب می شود از بخش دولتی به بخش خصوصی نیازمند نظارت دقیق بر نحوه ادامه کار نظارت شود.

وی با اشاره به حقوق و مطالبات معوقه کارگران از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در ادامه گفت: شرکت در سطح شهرستان به دستگاهای خدماتی نیز بدهکار است و در برآورد تعهدات خود با مشکل روبه رو است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره پیشگام بودن قوه قضاییه در مطالبات اجتماعی ، برای حمایت از کارگران خواستار ورود قوه قضاییه و مدعی العموم شد و گفت: آسیب های اجتماعی و اقتصادی وارده به مردم، قشر کارگر و اقتصاد شهرستان چشمگیر و غیر قابل اغماض است و نیاز به پیگیری و ورود قوه قضاییه و مدعی العموم دارد .

وی با بیان اینکه شهرستان شوش پتانسیل های کشاورزی و گردشگری قابل توجهی دارد تصریح کرد:

واگذاری شرکت های دولتی بزرگ به بخش خصوصی ضعیف و عملکرد نامطلوب مدیران در این شرکت مردم و مسوولان شهرستان را نسبت به بخش خصوصی بدبین کرده است.

موسوی به مشکلات معیشتی کارگران اشاره کرد و به حاشیه کشیدن تجمعات کارگری را ظلم مضاعف عنوان کرد و در ادامه گفت: تبعات مدیریت ضعیف، عدم شفافیت و صداقت مدیران این شرکت ها را قشر کارگر ، خانواده های آنان و اقتصاد شهرستان شوش پرداخت کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش خواستار واگذاری سهام شرکت به کارگران شرکت شد و گفت: کارگران با صداقت، شفافیت و مدیریت صحیح میتوانند با مشارکت، این شرکت را اداره و مدیریت کنند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست