04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۹۲۳2901

با سخنرانی دکتر غزی ؛ کارگران نیشکر هفت تپه به محل کار خود بازگشتند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 23 آذرماه 1396 ؛ در پی حضور سرپرست فرمانداری شهرستان شوش و قول پیگیری وی جهت مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه ؛ این قشر زحمتکش به کار خود بازگشتند .

به گزارش شوش نیوز ؛  کارگران معترض که در مقابل ساختمان مدیریت این شرکت تجمع صنفی کرده بودند با حضور "عدنان غزی" سرپرست فرمانداری شوش و گفت و گو با آنان محل را ترک کرده و به کار بازگشتند.

سرپرست فرمانداری شوش در جمع کارگران معترض گفت:شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه متعلق به همه شماست و چرخش چرخ آن در زندگی یکایک شما تاثیر دارد لذا توقف فعالیت در این شرکت باعث متضرر شدن همه خواهد شد.

وی با بیان این که تحقق اصل 44 قانون اساسی نباید به پایمال شدن حقوق کارگران منجر شود افزود: مدیر عامل این شرکت متعهد شده از روز شنبه پرداخت مطالبات کارگران را آغاز کند و این روند تا پرداخت تمام مطالبات کارگران به صورت گام به گام ادامه دارد.

دکتر غزی افزود : برای حل مشکل کارگران طرف قرارداد پیمانکار نیز شرکت نیشکر هفت تپه متعهد شد تا با حذف پیمانکاران ، از این پس به طور مستقیم با کارگران قرار ببندد.

سرپرست فرمانداری شوش گفت: در صورتی که مدیر عامل شرکت نیشکر هفت تپه به تعهدات خود در قبال کارگران طلبکار عمل نکند از طریق قانونی با وی برخورد می شود.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست