03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۹۲۸2920

حسن هژبری نژاد به عنوان پژوهشگر برتر استان خوزستان معرفی شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10 صبح سه شنبه 28 آذر1396  در سالن اجتماعات اداره ی کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ، از پنج پژوهشگر برتر تجلیل به عمل آمد .

به گزارش شوش نیوز ؛ یکی از این پنج نفر ، حسن هژبری نژاد رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش است که در حوزه ی « فنی و حرفه ای » موفق به کسب رتبه ی اول شد .

متن لوحی که به این پژوهشگر برتر داده شده به شرح زیر است :

بنام خداوند جان و خرد

پژوهشگر گرامی جناب آقای حسن هژبری

با سلام

تحقیق و پژوهش شاهراه ورود به خودکفایی و استقلال همه جانبه ی کشور است ، در سایه  ی انجام تحقیق و پژوهش کشورها می توانند به جای تقلید از افکار دیگران ، خود سازی کنند .


این لوح تقدیر در هفته ی پژوهش سال 1396 سال « اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال » در جهت ارتقای فرهنگ پژوهش و سپاس داشت پژوهشگران به جنابعالی به عنوان « پژوهشگر برتر » بنا به معرفی سازمان متبوع و تأیید کمیته ی آموزش و پژوهش این اداره ی کل اعطاء می گردد .

سلامت و سعادت  و فرید توفیقات یکایک دلسوزان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، به ویژه شما پژوهشگر عزیز را از خداوند منان خواستارم .

سید نور محمدپور

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان

پایگاه خبری تحیلی شوش نیوز موفقیت این پژوهشگر شوشی را تبریک و تهنیت عرض نموده و برای حسن هژبری نژاد آرزوی سربلندی در رقابت های کشوری را دارد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست