03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۰۰۹2944

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش از نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی بازدید نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 15:30 روز شنبه 9 دیماه 1396 دکتر غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش به اتفاق هیئت همراه با حضور در مراسم اختتامیه ی نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای کشاورزی که در دانشگاه آزاد ـ واحد شوش برگزار شد از غرفه های این نمایشگاه بازدید به عمل آورد .

به گزارش شوش نیوز ؛ دکتر غزی در بازدید از غرفه ی انجمن توانجویان(معلولین ) وقتی که در گفت و گو با ابتسام قاسمی یکی از معلولین متوجه شد ، این انجمن نه مکانی برای دفتر دارد و نه جایی برای مشغول شدن به  اشتغال در بخش صنایع دستی ؛ به مرکز فنی و حرفه ای دستور داد تا در اولین فرصت یکی از سالن های این مرکز را در اختیار انجمن توانجویان قرار دهد .

سرپرست فرماندی شهرستان شوش همچنین در بازدید از آثار صنایع دستی زهرا پاپی ، وقتی که از نزدیک گلیم های بافته شده از نمد را مشاهده نمود اظهار داشت : اگر نام شوش و نام صاحب اثر در گوشه ای از این گلیم ها بافته شود من به تمام مسئولین ادارات می خواهم که برای هدیه دادن به مهمانان خود که از دیگر استان ها و شهرستان ها می آیند تمام گلیم ها را خریداری نمایند .


شایان ذکر است در همین دیدار دکتر غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش به سرپرست اداره ی تعاون کار و رفاه اجتماعی خواست تا  جهت دریافت تسهیلات بانکی برای صنایع دستی و مشاغل خانگی به این بانوان همکاری شده و نتیجه ی کار نیز به من داده شود .


مهندس غلامرضا اسلامی پناه رئیس اداره ی صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شوش  به خاطر وقت کاری نمایشگاه که سودی عادت زنان خود سرپرست و بد سرپرست نشده عنوان نمود : لیست غرفه داران این نمایشگاه را در اختیارم بگذارید تا در ایام تعطیلات نوروزی با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری جبران این ضرر را داشته باشیم .


شایان ذکر است این نمایشگاه چون در محوطه دانشگاه دایر بوده از ساعت 14 الی 21   مورد بازدید عموم مردم قرار داشته و چون در این ساعات مردم کمتر به این مکان آمده اند رئیس اداره ی صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شوش این تصمیم را گرفته است .

در پایان این دیدار بنا به تقاضای ابتسام قاسمی یکی از توانجویان و همچنین سایر اعضای انجمن با همکاری فروغ پور احمدی مشاور فرمانداری شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده ؛ دکتر غزی با اهدا لوح تقدیر از حمید منصوری رئیس انجمن توانجویان تجلیل نمود .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست