04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۴۰۴3245

به مناسبت روز ملی اصناف از هیئت مدیره ی 23 اتحادیه ی صنفی شوش تجلیل به عمل آمد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 4 تیرماه 1397 به مناسبت روز ملی اصناف ، در جلسه ای که به همت اتاق اصناف شهرستان شوش برگزار شده بود با حضور مهندس غللامرضا اسلامی پناه رئیس اداره ی صنعت ، معدن و تجارت وحسن پور رئیس تعزیرات حکومتی از هیئت مدیره ی 23 اتحادیه صنفی تجلیل به عمل آمد .

به گزازرش شوش نیوز ؛ سید حمید تفاخ رئیس جدید اتاق اصناف شهرستان شوش ضمن تبریک روز ملی اصناف به روئسا و اعضای هیئت مدیره اتحادیه های صنفی گفت :امید است در سال 97 که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال « سال حمایت از کالای ایرانی»  نامگذاری شده است جامعه بازاری شهرستان شوش در این جنگ اقتصادی که دشمنان ایران راه انداخته اند در دزرجه ی اول  در خریدهای خود به حمایت از کالاهای ایرانی توجه داشته باشند و در درجه ی دوم از فروش بالای قیمت خودداری نمایند .


سپس مهندس غلامرضا اسلامی پناه رئیس اداره ی صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شوش ، ضمن تبریک به رئیس و اعضای جدید هیئت مدیره ی اتاق اصناف و عرض تبریک به مناسبت روز ملسی اصناف به فتنه ی اخیر دشمن  که در بخش اقتصادی اشاره کرد و گفت : دشمنان اسلام زمانی که متوجه شدند نمی‌توانند توان « نظامی، امنیتی و دفاعی کشور » را شکست دهند « فقر، بیکاری و اقتصاد کشور» را مورد هدف خود قرار دادند و بر مشکلات اجتماعی مردم سوار و موج‌سواری کردند اما ملت فهیم و هوشیار ایران مادامی که متوجه سوءاستفاده این افراد شدند عقب‌نشینی کردند و به دشمنان اسلام اجازه ندادند که ره به جایی ببرند.

وی افزود : من دستور اکید داده ام که نظارت ویژه  بر بازار داشته باشید و بیشتر به قشر کاسب توجه داشته باشید تا بقیه ی اقشار ؛ ما به دنبال تخلفات در بازار نیستیم بلکه به دنبال کنترل قیمت  هستیم و بی شک اگر  انصاف سر لوحه ی کار قرار بگیرد و با قیمت پایین تری اجناس به فروش برسند  قطعنا مشتری بیشتری خواهید داشت .


اسلامی پناه در پایان اظهار داشت : آنهایی که اجناسی به نرخ قدیم را در مغازه های خود دارند به همان قیمت قدیم بفروشند و آنهایی هم که به نرخ جدید خرید کرده اند اجناس خود را طبق تعرفه ای که اعلام شده استدر اختیار مصرف کننده قرار دهند . تا آن رزق و روزی حلال باشد .


 

شایان ذکر است قرار به مناسبت روز اصناف از هیئت مدیره ی 23 اتحادیه تجلیل به عمل آمد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست