04232024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۱۲۶4743

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش از ثبات شغل صنوف و صحبان حرفه و کسب و کارها در گرو توانمندسازی و ارتقای مهارت شاغلیت خبر داد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

رئیس مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش از ثبات شغل صنوف و صحبان حرفه و کسب و کارها در گرو توانمندسازی و ارتقای مهارت شاغلیت خبر داد و در این راستا در نشست تخصصی با اتاق اصناف و انجمن آموزشگاههای آزاد شهرستان شوش که با موضوع ضرورت همکاری اصناف با آموزش فنی و حرفه ای در قالب توسعه ی مهارت آموزی گفت : به منظور ارتقای مهارت شاغلین و فراهم نمودن زمینه ی خرید خدمات آموزشی آموزشگاه های آزاد این جلسه برگزار شده است .

به گزارش شوش نیوز و به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ایشهرستان شوش  ؛ عیسی ناصر رئیس ایین مرکز بر همین اساس ،  اهمیت اصناف به عنوان یکی از ارکان مهم مهارت آموزی تأکید و تصریح نمود :گسترش همکاری با  اصناف در اولویت آموزش فنی و حرفه ای است. کثرت و تنوع مخاطبان اتاق اصناف و تنوع در ایجاد اشتغال ظرفیت بسیار خوبی برای مهارت آموزی محسوب می شود.

وی افزود : ظرفیت بزرگ اصناف در سطوح مختلف  برای آموزش مهارت و تعامل دو سویه می توان حقوق شهروندی و حفظ بازار کار مشتری مداری را محقق کرد.


ناصر با اشاره به  پتانسیل وسرمایه های مهارتی  فنی و حرفه ای، گفت: اجرای قوانین الزام به فراگیری مهارت، با همکاری  اصناف می تواند مهارت را در میان اقشار جامعه ازقبیل صاحبان صنایع، کسب وکارها و جوانان جویای کار به گونه ای گسترش داد.

عیسی ناصر در پایان خاطر نشان کرد :  برای  اصناف، سنجش صلاحیت حرفه ای را در دو بخش آموزش و آزمون برای شاغلین فاقد مهارت در اصناف و  برگزاری آزمون ادواری برای افراد ماهر فاقد گواهینامه مهارت اجرا کرد. نمایندگان  اتاق اصناف  شهرستان شوش از تشکیل چنین جلساتی ابراز خرسندی کرده  و بر ارتقای مهارت و تعیین صلاحیت حرفه ای برای  گرفتن گواهینامه آموزش فنی و حرفه‌ای  جهت صدور جواز کسب تاکیدکردند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست