04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۱۲۰3713

پیام فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوش به مناسبت روز پاسدار

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوش به مناسبت میلاد با سعادت و فرخنده ی امام حسین(ع) و روز پاسدار پیامی را صادر نمود .

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

 سوم شعبان، سالروز میلاد سرور و سالار آزادگان جهان، نوه پیامبر گرامی اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار یادآور ایثار و مجاهدت و تجلی‌گاه عظمت و رشادت‌های پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای سخت و بحرانی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی است.

پاسداران انقلاب به‌ عنوان بازوی قدرتمند نظام با گام‌های استوار در مقابله با دشمنان انقلاب و مردم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، جانانه از کیان و شرف این کشور و ملت دفاع کرده‌اند و در سال‌های پس از جنگ نیز در عرصه دفاع، امنیت و سازندگی همراه و همگام بوده است و به یمن تلاش‌های فرزندان این ملت در سپاه پاسداران، علیرغم تحریم‌های دشمنان، کارهای بزرگی در عرصه دفاعی، سازندگی و عمرانی با بهره‌گیری از توان داخلی در کشور تحقق و کماکان نیز در حال انجام است .


بدون شک مسؤولیت خطیر سپاه و توانمندی‌های آن در عرصه‌های مختلف، آن را نهادی فراتر از همه خط‌‌کشی‌های متداول سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل کرده است و تا به امروز در هر شرایط و بحرانی این فرزندان غیور ملت و پاسداران انقلاب در کنار مردم و یاور آنان و کشور بوده‌اند.

امروز سران آمریکای جنایتکار که دستانشان به خون هزاران کودک، جوان، زن و مرد بیگناه در کشورهای مختلف آغشته است و مصداق واقعی و عینی تروریست هستند، وقیحانه فرزندان رشید اسلام را تروریست می‌خواند.

اینجانب ضمن محکومیت اعمال سخیف آمریکا نسبت به فرزندان ملت در سپاه پاسداران، فرارسیدن ایام فرخنده و باسعادت شعبانیه و مناسبت‌های خجسته این ماه را، خدمت رهبر شجاع و فرزانه انقلاب، ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی، مردم شریف استان خوزستان و به‌ویژه مردم فهیم، نجیب و قدرشناس شهرستان شوش دانیال(ع)، غیورمردان ایثارگر و پاسداران وسپاهیان باشرف وباغیرت،که فرزندان برومند وشایسته ملت‌اند و خانواده های معظم شهداء تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش

سرهنگ حمید رضا بهاروند

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست