04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۲۹1452

نمایشگاه مبلمان و لوستر شوش افتتاح شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز سه شنبه 29 دیماه 1394 ساعت 16 ، با حضور جمعی از مسئولین محلی ، نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در پارک ساحلی شوش افتتاح شد .

 

 

پریسا عباسی مدیرعامل  شرکت چلیپای رز آریان به شماره ی ثبت 387511 که مدیریت مستقیم این نمایشگاه را بر عهده داشت در گفت و گویی کوتاه با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز عنوان نمود : این نمایشگاه در دو فضای به هم پیوسته 24 و 36 متری در 70 غرفه  دایر شده که 6 غرفه از نمایشگاه به سیرویس خواب ، 2 غرفه لوستر ، 2 غرفه دکوراسیون داخلی ، 8 غرفه ناهار خوری 52 به انواع مبل اختصاص یافته است .

وی در ادامه اظهار داشت : برای اولین بار است که با همکاری اداره ی صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و شهرداری در شهرستان شوش نمایشگاه دایر می کنم و هدف اصلی من از افتتاح این نمایشگاه این است که مردم شوش بتوانند با 30 درصد پایین تر از قیمت بازار بتوانند مسایل مورد نظر خود را خریداری نمایند .


محمد میاحی رئیس اتاق اصناف شهرستان شوش در تکمیل  مدیر عامل شرکت چلیپای رز آریان تهران  تصریح نمود : این نمایشگاه در واقع به مناسبت دهه ی مبارک فجر افتتاح شده که از امروز سه شنبه 29 دیماه تا روز شنبه 3 بهمن به مدت 5 روز از ساعت 15 الی شنبه 3 بهمن آماده ی بازدید و خریداری مردم است .


 

وی همچنین افزود : از روز یکشنبه 4 بهمن الی دوشنبه 12 بهمن به مدت 9 روز در پارک میراث(ویندی پارک ) افتتاح می شود که نمایشگاه دوم با عنوان نمایشگاه هدایا برای بازدید عموم آماده می شود .


 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست