04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۲۹1934

رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون و تریلر شوش از احداث پارکینگ بزرگ خارج از شهر شوش خبر داد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز پنجشنبه 29مهر1395 ساعت 20:30 رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون و تریلر شوش در یک گفت و گوی اختصاصی با شوش نیوز از  احداث پارکینگ بزرگ خارج از محدوده ی شهر شوش خبر داد .

 

 

 

 

جابر حمادی در این خصوص عنوان نمود : در نظر داریم روز شنبه اول آبان 1395 با ارسال نامه ای به فرمانداری شوش و دیدار حضوری با مهندس نجاتی در راستای احداث این پارکنیگ خارج از محدوده ی شهرشوش رایزنی های لازم را به عمل آوریم .

 

وی افزود : انجمن صنفی رانندگان کامیون و تریلر با بیش از 500 عضو  از ابتدای سال 1395 فعالیت خود را رسماً شروع نموده و با دغدغه ی نبود پارکینگ بزرگ خارج ازشهر رنج می بریم که اگر این پارکینگ احداث شود فوایدی نظیر « امنیت کامیون و محموله های آن ـ جلوگیری از خرابی زیر ساخت های شهری اعم از آسفالت خیابان های شهر ، لوله های گاز ، آب و ... ـ امنیت جان مردم از سوانح رانندگی در خیابان های شهر توسط کامیون های سنگین ـ آسایش مردم از ترافیک صوتی در طول شبانه روز ـ کاهش ترافیک شهری و اشتغال بیش از150 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم » را در بر دارد .


 

وی سپس اظهار داشت : اگر با همکاری فرماندارشوش موفق شویم که این پارکینگ را احداث نماییم ، در آن فعالیت هایی نظیر « صدور و تمدید کارت هوشمند ـ صدور کارت سلامت رانندگان ـ حراست و امنیت محوطه ـ ایجاد تعمیرگاه های تخصصی ؛ شامل ( تعویض روغن ـ پنچرگیری ـ کارواش ـ لوازم یدکی ـ فروشگاه لاستیک ـ تعمیرگاه مکانیکی ـ تعمیرگاه چرخ و لنت ـ لوله کش ـ تراشکاری ـ آهنگری ـ صافکاری ـ رنگ آمیزی ـ خدمات رفاهی ـ فضای سبز ـ استراحت گاه و نمازخانه ـ فروشگاه زنجیره ای ـ دفتر بیمه ی شخص ثالث و بدنه و تاکسی سرویس ) »ایجاد می شود و این یعنی پاکیزه نمودن بخش وسیعی از شغل های مزاحم شهری که هم دغدغه ی محیط زیست است هم شهرداری و هم مرکز بهداشت .

 

حمادی در پایان از اصحاب رسانه و مطبوعات نظیر « شوش 24 ـ صبح شوش ـ نسیم شوش ـ اگزار ـ پیمان ـ روناش ـ صدای کرخه ـ ایران انا و .... » انتظار دارم که همین خبر را در نشریات خود منتشر نمایند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست