04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۱۴1421

آیا شهادت شیخ نمر ، آخرین میخ بر تابوت آل سعود است ؟

احمد معین ـ خبرنگار شوش نیوز

سه سال پیش نیروهای امنیتی سعودی با یورش به اتومبیل شیخ شهید و مجروح کردن ایشان ، اورا به زندانهای مخوف و قرون وسطایی آل سعود منتقل کردند . 

 

و پس از سه سال رنج بدون توجه به افکار جهانی و داخلی و بدوراز دادگاهی عادل با فتوای مفتی های وهابی که تأیید کننده جنایات داعش و تکفیری ها هستند ، شیخ آزادیخواه را که هدفش مبارزه با استبداد و جاه طلبی و زیاده خواهی خاندان سعودی بود ، روز شنبه 12/10/94 به شهادت رساندند و برگ ننگینی دیگر از تاریخ سیاه خود را نگاشتند .    

 

دولت سعودی با در دست داشتن ثروت فراوان و جاه طلبی زیاد ، از آغاز سال جدید شمسی بیش از ده ماه است جنگ یک جانبه ای را علیه مردم بی دفاع یمن آغاز کرده است . حمایت  از جریان تروریسم در منطقه خاورمیانه از جمله  سوریه ، عراق و جنایات داعش ، اعمال تروریستی در لبنان ، فلسطین ، پاکستان ، افغانستان، نیجریه  و... همچنین مجری برنامه های استعماری آمریکا ، صهیونیستها و غرب ،  تبعات فراوانی  برای این حکومت در داخل و خارج کشور شده است .     

 

از بعد بین الملل انزوا و انزجار جامعه جهانی و دنیای اسلام ازاین رژیم به دلیل تجاوز نظامی به کشوریمن ودخالت در بحرین و فتنه انگیزی در سایر بلاد موجبات  فاصله گرفتن سایر ممالک آزادی خواه را از این کشور و محکومیت  این جنایات را فراهم آورده است.

 

از بعد داخلی اوضاع برای این رژیم سخت تر است ، زیرا تحمیل جنگ یمن بر مردم این کشور که یمنی ها را مسلمان و از تبار خود می دانند ، بسیار گران و غیر قابل قبول و در راستای اهداف امپریالیسم است . هزینه گزاف این جنگ که بیش از هشتاد میلیارد دلار کسری بودجه برای این دولت به ارمغان آورده است و کاهش یارانه ها و افزایش قیمت سوخت و حامل ها انرژی در این کشور و تلاش در کاهش قیمت نفت که برای رضایت آمریکا و غرب صورت می گیرد ، همچنین حمایت از جبهه تروریسم در دنیا باعث بروز نا آرامی و فعالیت گروههای مخالف این رژیم در داخل و خارج از کشور شده است .   

 

رژیم سعودی که قافیه را باخته ، برای ایجاد ترس و خفقان در داخل و از بین بردن سران مخالف خود ، در این روز اقدام به شهید کردن شیخ نمر و گروهی از مخالفان خود کرد و با اعزام نیروهای ویژه به استانهای شیعه نشین و اعلام حالت فوق العاده در کشور در سدد از بین بردن جریانات مخالف است .  رابطه خود را با ایران به دلیل اعتراض مردمی به این جنایت ،راه سختی پیش روی آل سعود قرار داده است .    

 

این استراتژی در نهایت منجر به شکست است و زمینه سقوط آل سعود را فراهم می آورد. هیچ حکومتی با ظلم و قتل پا برجا نخواهد ماند و عاقبت رژیم های دیکتاتوری چیزی جز نابودی نخواهد بود . خون شیخ نمر و سایر شهیدان  دیر یا زود موجی عظیم خواهد شد که بنیان آل سعود را از ریشه بر می کند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست