04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۱۸3826

اولین جلسه جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی شهرستان شوش در سال ۱۳۹۸ برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت ۱۷:۴۵ روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ اولین جلسه شورای مرکزی جمنای شهرستان شوش به ریاست عبدالزهرابرهانی در منطقه ی زمین شهری شمالی شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ برهانی رئیس جبهه ی مردمی انتقلاب اسلامی شهرستان شوش ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه مهمانی خدا به برکات سیلی که دو ماه از وقوع آن سپری می شود اشاره کرد و گفت :هر چند که سیل خساراتی را به روستاها و مزارع کشاورزی استان خوزستان و همچنین برخی از شهرها و روستاهای استان های « گیلان ـ مازندران ـ لرستان و سیستان و بلوچستان »وارد کرد اما  برکاتی را هم به همراه داشت  .


وی افزود : وقتی که سرهنگی از ارتش خم می شود تا پیرمردی از روی او عبور کند ؛ وقتی که روحانیون برای کمک رسانی به مردم از استان های قم و تهران به مناطق سیل زده می روند ، وقتی که دانشجویان  با توجه به این که استان های خود دچار سیل شده اند اما به خوزستان می آیند ؛ وقتی که گروه های جهادی سپاه و نیروهای مردمی و حتی اعضای جمنا در قالب نیروهای مردمی به کمک سیلزدگان رفتند  ، یعنی انسجام و وحدت بین اقشار مردم که هرگونه سختی را تحمل کرده و به یاری همنوعان خود می روند .


رئیس جمنای شهرستان شوش  در خصوص اهداف دشمنان برای  ایجاد فتنه ی ۱۳۹۸ اظهار داشت : این سیل برنامه های فتنه ی ۹۸ را به هم ریخت ،  در حالی که می گفتند سال ۱۳۹۸سال سختی برای مردم ایران است  ؛ هر چند با این گرانی ها سخت بود اما  وقتی  در کنار هم قرار گرفتند  و دشمنان با  وحدت بین مردم در مقابله با سیل مواجه شدندنقشه ی آنها در ایجاد فتنه ی ۹۸ شکست خورد چون آنها این بار می خواستند بین مردم گسستگی به وجود آورند اما وقتی با انسجام مردم مواجه شدند حداقل تا سال آینده  برنامه ی خود را بی اثر دانستند و این از برکات همین سیل بود که به وجود آمد .


وی در پایان بخش اول سخنان خود در مورد سیل خاطر نشان نمود : الان به مرحله ای رسیده ایم که  می بایست آب هایی که بیش از ۲هزار هتکار از زمین های کشاورزی شوش را در خود بلعیده است را با تخلیه ی آب برای کشت تابستانه آماده کنیم و اگر به این موضوع بی توجهی شود بی شک برخی از محصولاتی که خودکفا بوده ایم را باید از خارج وارد خوزستان کنیم .

برهانی سپس به موضوع اصلی و هدف جلسه اشاره کرد و تصریح نمود : هدف از برگزاری این جلسه  این بود که با حضور ۳۰ نفر از شورای مرکزی جمنای شهرستان شوش زمان بندی جلسات  « شورای مرکزی ـ کمیته ها ، کانون ها و کارگروه ها ، خصوصا کارگروه انتخابات» مشخص شود .

وی افزود : برای  برنامه ریزی و سیاست گزاری سال۱۳۹۸جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی شهرستان شوش در نظر گرفته شده که «شورای مرکزی هر ۴۵روز یک بار ـ کمیته ها هر ۳۰روز  ـ کانون ها هر ۱۵ روز و کارگروه انتخابات هر هفته یک بار »جلسه داشته باشد .


عبدالزهرا برهانی در تکمیل سخنان خود افزود :  باید یک بازنگری در اعضای شورای مرکزی داشته باشیم و آنهایی که نمی آیند و یا اگر می آیند اصلا اظهار نظری نمی کنند کنار گذاشته شده و افراد دیگری جایگزین شده و در اولین فرصت  دومین جلسه ی شورای مرکزی با حضور کلیه ی اعضاء به علاوه ی نماینده ی امام جمعه  و نماینده ی نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی برگزار شود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست