03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۹۱۱4068

اولین جلسه ی هماهنگی برای معرفی کمیته های ستاد دهه ی مبارک فجر شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

با حضور مسئول ستاد برگزاری دهه ی فجر شهرستان شوش ، سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول روابط عمومی ، اولین جلسه ی هماهنگی به منظور معرفی کمیته های ستاد دهه ی مبارک شهرستان شوش برگزار شد .

 

به گزارش شوش نیوز ؛ عبدالامیر بشکار مسئول ستاد برگزاری دهه ی مبارک فجر ،ضمن عرض تسلیت به خاطر شهادت مظلومانه ی شهید محسن فخری زاده و محکوم نمودن عوامل این ترور گفت : حادثه ی تروریستی آبسرد دماوند و شهادت مظلومانه دانشمند برجسته ی صنعت دفاعی ایران، دکتر محسن فخری زاده، تروری بی رحمانه و بی شرمانه بود که همچون گذشته در زمان رشد و پیشرفت ملت ایران توسط دشمنان قسم خورده این نظام برنامه‌ریزی شد تا شاید بتوانند روند توسعه ی کشور را مختل سازند غافل از آن که فرزندان رشید این کشور اجازه نخواهند داد مسیر اوج گیری جمهوری اسلامی با خللی مواجه شود.

 

بشکار افزود : ستیزه‌جویی استکبار جهانی با نظام اسلامی در قالب ترور فرزندان این سرزمین موضوع تازه ای نیست و این جریان از شهادت دکتر بهشتی تا شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه داشته و شهادت دکتر فخری زاده برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است. بر این باوریم که مسیر شهید فخری زاده و تمام دانشمندان هسته‌ای ایران تا دستیابی کامل به انرژی صلح آمیز هسته ای ادامه دارد و یقیناً حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی به دنیا اثبات خواهد شد.


 

مسئول ستاد برگزاری دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان شوش ؛ ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و قدرتهای بزرگ و دست نشانده های آنها، از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خواست با بکارگیری تمام توان اطلاعاتی عاملان این ترور را شناسائی و به سزای اعمال ننگین برساند.

 

عبدالامیر بشکار در پایان به معرفی 18 کمیته ستاد دهه ی مبارک فجر اشاره کرد و گفت : در سال 1399 18 کمیته با عناوین « بسیج ـ قضایی ـ همیاری و خدمات رسانی ـ حوزه و روحانیت ـ مساجد ـ ارتباطات و اطلاع رسانی ـ رسانه و فضای مجازی ـ علوم قرآنی ـ شهری و فضاسازی ـ کودک و نوجوان ـ  فرهنگی و هنری ـ فرهنگیان و دانش آموزی ـ بانوان و خانواده ـ روستایی و عشایری ـ دانشجویی ـ هیئات مذهبی و تشکلات دینی ـ اصناف و بازاریان و ایثارگران »


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست