04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۰۰۳4092

از تصویر سردار دلها که توسط معلم مهربانی چاپ شده است رونمایی شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در آستانه ی اولین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از تصویر این شهید والامقام و همچنین فرمانده ی شهید رضا صیادی که توسط محمدرضا مهرابی معلم مهربانی و عضو کانون فرهنگی و هنری سعادت همراه با آیه الکرسی در 300 نسخه چاپ شده است ، رونمایی شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 12:45 روز چهارشنبه 3 دی ماه1399 در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی از تصویر رنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده ی شهید رضا صیادی مدافع نظم و امنیت که یکی از شهدای شاخص کشور در سال جاری می باشد همراه با آیه الکرسی در دو اندازه ی  A4   و جیبی رونمایی شد .


سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن قدردانی از محمدرضا مهرابی که به معلم مهربانی در شهرستان شوش معروف است گفت : سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت و با داعشیان مبارزه کرد. امروز همگان او را « نماد مبارزه با تروریسم جهانی» می‌شناسند. این شهید والامقام تا زمان شهادت دست از مبارزه با استکبار برنداشت و خود نیز قربانی تروریسم جهانیِ آمریکا شد. و حال که در آستانه ی اولین سالروز شهادت این سردار دلها هستیم و از طرفی چون ویروس منحوس کرونا اجازه نمی دهد تا همانند روز شهادتش به عزاداری بپردازیم لذا چاپ عکس حاج قاسم سلیمانی و توزیع آن بین خانوارها یکی از اهداف مهم است که دیگر عزیزان اگر همانند محمدرضا مهرابی به چاپ عکس سردار دلها توجهی داشتهد باشند شهر شوش از شمال تا جنوب در سالروز شهادتش نماد عزارداری را خواهد داشت .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست