04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۲۱۶4202

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان شوش نخبگان را برای ثبت نام در ششمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت نمود

رئیس شورای ائتلاف نیرهای انقلاب اسلامی شهرستان شوش برای توسعه و آبادانی شهرستان طی بیانیه ای از نخبگانِ این دیار خواست تا در ششمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام نمایند .

به گزارش کمیته ی  رسانه و اطلاع رسانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان شوش دانیال(ع) ؛ مقام معظم رهبری فرمده است: «مهم‌ترين ظرفيّت اميد بخش کشور، نيروی انساني مستعد و کارآمد با زيربنای عميق و اصيل ايمانی و دينی استاينها ثروت عظيمی برای کشور است که هيچ اندوخته‌ی مادی را با آن مقايسه نمي توان كرد.» وجود اصل شوراهای اسلامی در قانون اساسی، نشان‌دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و ديدگاه‌ها در اداره امور کشور است و اگر شوراهای شهر و روستا بتوانند وظايف خود را به طور کامل پيگيری و به انجام برسانند، بسياري از مشکلات جاري برطرف می شود و عمران و آبادانی مورد انتظار مردم سريعتر و بهتر محقق خواهد شد. اما لازمه اين امر، انتخاب اعضايی "دانا، باتقوا، پرنشاط و خستگی ناپذير و پایبند به ارزشهای انقلاب است كه باتفاهم و همدلی و با پرهيز از مناقشات شخصی، سياسی و منفعت طلبانه، عرصه شورای اسلامی را به بستر و فرصتی برای كار و خدمت به مردم تبديل نمايند.


از اين رو شورای ائتلاف نيروهای انقلاب اسلامي شهرستان شوش، از جامعه نخبگان مومن، متخصص و پرانگيزه كه دارای قابليت ها و خصوصيات لازم برای پذيرش اين مسئوليت مهم و تعيين كننده هستند، دعوت می نمايد با نامزدی در ششمين دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان شوش دانیال(ع)، فرصت انتخاب و تشكيل شوراهايی قوی و كارآمد را براي مردم شريف و عزيز شهرستان فراهم نمايند.

همچنين شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، مصمم است با عنايت خداوند متعال و توجهات امام عصر ارواحنا فداه و منویات رهبرمعظم انقلاب، ظرفيت ها و توانمندی های كانديداهای محترم شورای اسلامی شهرهای شهرستان شوش را طی فرايندی كه جزئيات آن متعاقباً اعلام خواهد شد براي آگاهي جامعه و تصميم گيری مردم شريف این شهرستان منعكس نمايد. ان شاء الله

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست