03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۲۱۱4279

تبلیغات کاندیداهای ششمین دوره ی شورای اسلامی شهر شوش در شوش نیوز منتشر می شود

پایگاه خبری تحلیلی «شوش نیوز» که یکی از پایگاه های خبری شهرستان شوش  آمادگی دارد نسبت به معرفی ارائه ی « رزومه ، اهداف و دیدگاه‌های کاندیداهای ششمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر شوش»  بعد از تأیید صلاحدیت ها و شروع تبلیغات رسمی در قالب تبلیغات اقدام نماید.

به گزارش شوش نیوز ؛ با نزدیک شدن به زمان انتخابات ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا ، نامزدهای انتخابات و ستادهای تبلیغاتی در حال تکاپو برای برنامه‌ریزی و تدوین روش تبلیغاتی موثر با بازدهی بالا هستند.

مطمئناً، آن دسته از کاندیداهای محترم انتخابات که بتوانند «شعارهای تبلیغاتی، اهداف و برنامه‌های خود» را به افراد بیشتری در زمان محدودی که دارند در حوزه انتخاباتی خود اطلاع‌رسانی و تبلیغات کنند موفق‌تر خواهند بود.

با توجه به اینکه اکثر واجدین شرایط شرکت در انتخابات، باوجود گوشی‌ها و تبلت های هوشمند از فناوری‌های نوین ارتباطی ازجمله سایت‌های اینترنتی و نرم‌افزارهای پیام‌رسان بهره‌مند هستند.


با این اوصاف «بهترین و موثرترین جایگزین برای بروشورهای چاپی و درعین‌حال، کم‌هزینه‌ترین ابزار برای تبلیغات در سایت و شبکه‌های اجتماعی است». این ابزار در عین نو بودن و متفاوت بودن با تبلیغات پرهزینه‌ی سنتی، روشی «جذاب، موثر و سودمند» برای تبلیغات به شمار می‌آید.

پایگاه خبری تحلیلی «شوش نیوز»  بدون جانبداری از کاندیدی خاص در راستای محقق شدن حضور با بینش و از روی شناخت و آگاهی مردم نسبت به «داوطلبان شورای اسلامی شهر شوش» آمادگی دارد نسبت به معرفی کامل داوطلبان در قالب تبلیغات اقدام نماید تا تبلیغات کاندیداها  در زمان قانونی تبلیغات در این پایگاه  منتشر گردد.

« انتشار  بیوگرافی و معرفی کاندیدا ـ شرح زندگی‌نامه و گالری تصاویر نامزد انتخابات ـ اعلام برنامه‌های کاندیدا و اعلام  شعارها و تصاویر انتخاباتی » از جمله تبلیغاتی است که پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز می تواند جهت هر چه بیشتر آشنایی شهروندان شوشی در خدمت کاندیداها باشد .

از بین کاندیداهایی که صلاحیتشان تأیید شده است « دکتر علیرضا کریمی ـ علی حسین محمدی نژاد ـ غلام مهدی اسلامی پناه ـ حسین داودی و علی منصوری » تبلیغات در فضای مجازی خود را به شوش نیوز واگذار کرده اند که از روزی که تبلیغات طبق قانون  مانعی نداشته باشد هر روزیکی از کاندیداها را به مخاطبین شوش نیوز و شهروندان شوش معرفی می کنیم .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست