04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۳۰۷4294

استقبال گرم مردم سوریه از انتخابات ریاست جمهوری / اکنون نوبت ملت ایران است

به قلم ـ عباس کرم الهی

ملت سوریه در انتخابات ریاست جمهوری کشور سوریه بدون کوچک ترین تخلفی با انتخاب مجدد بشار اسد سیاست‌مدار حامی جبهه ی مقاومت پیروز شدند و اکنون نوبت ایران اسلامی است که در سرنوشت خود سهیم باشند و از بین هفت کاندید اصلح ترین و انقلابی ترین را برگزینند .

بشار اسد رئیس جمهور کشور سوریه با کسب 13 میلیون و 540 هزار و 890 آرا یعنی معادل  95.1% به عنوان رئیس جمهور جدید برای یک دوره هفت ساله انتخاب شده است.

«محمود مرعی» و «عبدالله سلوم عبدالله» دو رقیب بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری هر کدام به ترتیب 3.3 و 1.5 درصد آرا را کسب کردند.

در این دوره از انتخابات 14 میلیون و 239 هزار و 140 نفر معادل 78 درصد شرکت کردند. بیش از 18 میلیون سوری در این دوره واجد شرایط رای دادن بودند و کسانی که 18 سال سن داشتند می‌توانستند در این دوره در رای‌گیری شرکت‌ کنند.


کشوری که مورد تهاجم داعشی ها قرار گرفت و در حالی که در آستانه ی سقوط بود توسط مدافعان حرم ایران اسلامی به فرماندهی سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، زینبیون پاکستان ، فاطمیون افغانستان ، حیدریون عراق ، حزب الله لبنان و.... در کنار نیروهای ارتش و نیروهای مردمی کشور سوریه » نجات یافت و داعشی ها از بین رفتند .


وقتی که سردار سلیمانی به درجه ی رفیع شهادت نائل شد ؛ جهان اسلام امروز عزادارشد ، کسانی که تفکر حاج قاسم را دارند می دانند که شعار  سردار دلها« هیهات منه ذله»بود و تمام زندگی‌اش بر محور ولایت چرخیدو توصیه اش به ملت شریف ایران این بود که همیشه از ولایت و انقلاب حمایت کنند ، حضور پرشور در انتخابات 28 خردادماه 1400 یکی از اهداف ولایت و انقلاب است همین انقلابی که شهید حاج قاسم سلیمانی توصیه ی آن را به مردم همیشه در صحنه نموده است . به امید آن که روز جمعه 28 خردادماه 1400 با حضور در انتخابات هم به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته باشیم و هم دل سردار دلها را شاد نماییم . ان شاآلله

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست