04232024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۳۲۰4311

استقبال از مسابقه ی بزرگ به کسی رأی میدهم که.../به کسی رأی نمی دهم که ... در فضای مجازی از 320 نفر گذشت

با توجه به اینکه روز پنجشنبه 6 خردادماه1400 مسابقه ی بزرگ «  به کسی رأی می دهم که.../ به کسی رأی نمی دهم که ... »در پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز منتشر شد اکنون که تا پایان مهلت اعلام شده 7 روز باقیمانده است 320 نفر در این مسابقه با ارسال دست نوشته و البته تایپ شده ی خود در این مسابقه شرکت نموده اند .

عباس کرم الهی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز به منظور بالا بردن مشارکت مردمی در روزجمعه28 خردادماه1400مسابقه ای را در فضای مجازی تدارک دید و آن را با هماهنگی سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش این مسابقه را اطلاع رسانی نمود  و تاکنون 320 نفر در این مسابقه شرکت نموده که اکثریت ثبت نام  کنندگانی که آثار خود را ارسال نموده اند از قشر خواهران هستند .

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز پیرامون این مسابقه گفت : عزیزانی که تمایل دارند در این مسابقه شرکت نمایند می بایست دست نوشته ی خود را به صورت تایپ شده به شماره تلفن همراه 09034442710 از طریق واتساپ ارسال نمایند .


بدیهی است  آثار عزیزانی در این مسابقه به قرعه کشی راه می یابند که کوتاه ترین جملات  را از متن سخنرانی های 7 کاندید سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بدون اشاره به اسم کاندید انتخاب نموده و ارسال نمایند .

شایان ذکر است به 3 نفر از شرکت کنندگان که بهترین دست نوشته را ارسال کرده و به بخش قرعه کشی راه یابند  ، بعد از برگزاری انتخابات  که روز ، ساعت و مکان برگزاری  قرعه کشی متعاقبا به کسانی که به مرحله ی قرعه کشی راه یافته باشند اطلاع رسانی می شود  ، و به آنها جوایزی  اهدا می گردد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست