04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۱۰۱۲4909

آمریکا ، بدان که هرگز نمی توانی ملت ایران را انقلاب و ولایت جدا کنی

به قلم ـ عباس کرم الهی

وقتی که معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی(ره) به ملکوت اعلی پیوست ، استکبار جهانی فکر می کرد که انقلاب اسلامی هم ساقط خواهد شد ، اما وقتی که دید فرزند خلف و نایب دوم امام زمان(عج) ، یعنی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» توسط مجلس خبرگاران رهبری برگزیده شد ، باز از ترفندهای خود علیه ی انقلاب اسلامی دست نکشید .

کار به جایی رسید که «دونالد جان ترامپ قمارباز» تصمیم گرفت که سرداردلها ، حاج قاسم سلیمانی را به شهادت برساند تا به خیال واهی خود ضربه ی مهلکی بر انقلاب اسلامی وارد کند و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را متزلزل نماید ، هر چند که سردار سلیمانی ارباً اربا شدن را همیشه در سخنرانی هایش از خداوند عالم آرزو می کرد ، اما دیدید که پیکر سردار سلیمانی ارباً اربا شد و دستش نیز از پیکرش جدا گردید اما در تشییع جنازه اش ، حماسه ای تاریخی در تاریخ رقم خورد و روز شهادت این ابرمرد نامدار به عنوان روز جهانی مقاومت نامگذاری شد .

دشمنان باز نا امید نشدند و خیال می کردند پس از گذشت یک سال این اسوه از دلها و ذهن ها پاک می شود و دیگر کسی نیست که همچون او لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیست بیاندازد ، در حالی که به فرموده ی مقام معظم رهبری « مراقب باشند همه آن‌هایی که درباره ایشان « سردار سلیمانی» صحبت می کنند، خصوصیات آقای شهید سلیمانی را خصوصیات ماورایی نکنند. یک انسان زنده‌ای است که جلوی ما دارد حرکت می کند یأکل الطعام و یمشی فی الاسواق. یعنی اینجور نباشد که تصور بشود این یک جایگاه دست نیافتنی است. نه، شهید سلیمانی را تا وقتی که زنده بود هم کسی نمی دانست [که چه کسی است]، الان هم زنده‌هایی هستند که کسی نمی داند که این‌ها چه هستند. اگر یک وقتی توفیق نصیبشان شد شهید شدند شاید بخشی از آنچه که هستند آشکار بشود، دانسته بشود فهمیده بشود. به این نکته توجه کنید.» این یعنی استکبار جهانی بداند که ما اگر جسم سردار حاج قاسم سلیمانی را از دست دادیم ولی سلیمانی ها داریم و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی همانند قیام امام حسین(ع) و هشت سال دفاع مقدس تا ابد زنده و جاوید است .


استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیست و همچنین نوچه ی اجیرکرده اش آل سعود فکر می کرد که به بهانه ی کم کاری برخی از مسئولین که ترک فعل می کنند می تواند با جنگ ترکیبی ملت شریف ، مؤمن ، ولایتمدار و همیشه در صحنه ی ایران را از انقلاب اسلامی ، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری می تواند جا کند و بر همین اساس از ابتدای پائیز سال 1401 آشوب ها و اغتشاشات را با رمز « زن ، زندگی و آزادی » شروع کرد تا در اولین هدفش آئین سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی را کم رنگ نماید ، اما ملت غیور و قدرشناس ایران از روزها قبل با حضور در استان کرمان همانند روز تشییع پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی کاری کردند کارستان و در سراسر کشور آنقدر همایش و سمینارو نشست برگزار می شود که برخی از بانیان برگزارکننده ی مجالس به دنبال سخنران برای مراسم 13 دی ماه می باشند ؛ این یعنی « آمریکا ، بدان که هرگز نمی توانی ملت ایران را انقلاب و ولایت جدا کنی » فریاد همیشگی ملت ایران امروز ، فردا و تا زمانی که از ترفندهای و حیله های خود دست نکشی ، همان شعار روز اول پیروزی انقلاب اسلامی است : « مرگ بر آمریکا ـ مرگ بر اسرائیل ـ مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعودکافر»

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست