04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۱۰۲۲3578

مسیح پولی نژاد نقشه اسماعیل بخشی را سوزاند و لو داد و گند بزرگی زد

به قلم ـ اردشیر روغنی (هادی سیاسی سپاه)

با نفوذ یکی از همراهان، مسیح پولی نژاد در حال مستی نقشه سوءاستفاده از اسماعیل بخشی را لو داد. او گفت : اسماعیل بخشی از مدت ها قبل با ما همکاری داشت و با کمک عناصر داخلی او را به عنوان نماینده ی کارگران نیشکر هفت تپه معرفی کرده بودیم و وعده اقامت و پناهندگی به او و همسرش را داده بودیم. 

همسر بخشی که با من هماهنگ تر بود فشار زیادی به او می آورد که خود را در معرض دستگیری قرار دهد تا بالاخره این کار انجام شد. قرار بود در هنگام دستگیری اسماعیل با هر طرفندی که شده زد و خورد ایجاد کند تا بتواند با صحنه سازی بعدها ادعای شکنجه کند. اما بخاطر دهن لقی همسر بخشی، موضوع فرار بخشی و همسرش بلافاصله پس از آزادی از بازداشت لو رفت.

با این اعتراف مسیح پولی نژاد چند نکته مهم مشخص می شود:

1 ـ قرار بود اسماعیل بخشی هم مانند مدیرعامل نیشکر هفت تپه به خارج از کشور متواری شود.

2 ـ سرویس های جاسوسی با نفوذ خود یک مهره وطن فروش را با وعده اقامت در آمریکا به عنوان نماینده کارگران بالا آورده بودند.

3 ـ قرار بود سناریوی شکنجه در خارج از کشور و در مقابل دوربین شبکه های معارض و بیگانه پیاده سازی شود اما نقشه فرار لو می رود و دلیل عصبانیت اسماعیل بخشی و ادعای شنود مکالماتش لو رفتن نقشه فرار به دلیل مراقب و کنترل او می باشد.

4 ـ  کیس نیشکر هفت تپه و نارضایتی کارگران تماما یک سناریوی از پیش تعیین شده است که ناکارآمدی و ناتوانی دولت بر تنور آن دمیده است. چطور مدیرعامل  و نماینده کارگران هر دو پس از بحران سازی به سمت خارج از مرزها رهسپار بوده اند؟ چرا کارگران و مشکلاتشان را وسیله ای برای منفعت طلبی خود نموده اند؟ آیا این خیانت و خنجر از پشت زدن به کارگران نیست؟

تمام جیغ و دادهای اخیر و توییت احمقانه مسیح پولی نژاد به خاطر لو رفتن نقشه فرار اسماعیل بخشی بوده است. امروز که بخشی داخل ایران است می توان تمام ادعای کذب او را راستی آزمایی نمود و کذب بودن آن را ثابت کرد و اگر بخشی به عراق  و از آنجا به سرزمین های اشغالی و آمریکا فرار می کرد اثبات کذب بودن ادعاهایش دشوار بود.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست