04182024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۳۰۷4295

امام جمعه شهرستان شوش: جامه عمل پوشاندن به دغدغه‌های رهبری در اولویت کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد / نمایندگان در عزل و نصب دستگاه‌های اجرایی دخالت نکنند

خبر ارسالی از سجاد عبیدی پور

در اولین  جمعه ی خرداد 1400 و هم زمان با افتتاح اولین دوره ی مجلس شورای اسلامی ، نماز جمعه ی شهرستان شوش با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاشتی اجتماعی و با حضور حدود 100 نفر نمازگزار به امامت امام جمعه ی شهرستان شوش در شبستان مصلی برگزار شد .

امام جمعه شهرستان شوش گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با نظارت قانونی و همراهی با مسوولان اجرایی، گره از مشکلات مردم باز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل امام جمعه شهرستان شوش در نمازجمعه این هفته ضمن تبریک گرامیداشت افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت:  بحمداللّه مجلس در یک سالی که گذشت نشان داد که هم پرتلاش است، هم دارای همت بلند است، هم کارآمد است. یکی از موفقیتهای بزرگ این است که بتوانید در کنار مردم باشید و در کنار مردم بمانید.

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: باید جامه عمل پوشاندن به دغدغه‌های رهبری در اولویت کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

امام جمعه شهرستان شوش افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید انقلابی بیندیشد و رفتار کند و تا آخر، انقلابی بمانند.

خطیب نمازجمعه شهرستان شوش یادآورشد: نمایندگان در عزل و نصب دستگاه‌های اجرایی نباید دخالت کنند، کسانی که قصد کار اجرایی دارند، اشتباه به مجلس رفته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با نظارت قانونی و همراهی با مسوولان اجرایی، گره از مشکلات مردم باز کنند.

وی افزود: نمایندگان باتوجه به جایگاه قانونگذاری و نظارتی که دارند می‌توانند در توسعه و پیشرفت کشور و شهرستان خود نقش‌آفرین باشند.

امام جمعه شوش ادامه داد: نمایندگان مجلس فقط به فکر خود و اطرافیانشان نباشند، دنبال مسائل قومی نباشند. نماینده مجلس باید دغدغه‌های رهبری و رفع مشکلات شهرستان خود را در اولویت کاری قرار بدهد.

حجت الاسلام علیزاده اظهارکرد: متاسفانه وزیری این ادعا را می کند که نمایندگان را پس از مجلس در وزارت خانه تحت امر خود استخدام می کند، همچین مواردی هست و صحت دارد و این اسفبار هست برای نمایندگانی که با ورود به مجلس به جای اینکه کار نظارتی خود را انجام بدهد بفکر اشتغال خود باشد.

وی افزود: باید به مشکلات اصلی مردم، گرانی، بیکاری، مسکن و معیشت تدابیری اندیشده شود و شاهد رفع این مشکلات باشیم.

امام جمعه شهرستان شوش گفت: مردم شهرستان شوش این روزها از بیکاری جوانان، گرانی‌ها رنج می‌برند، این روزها شاهد بدبخت شدن کشاورزان زحمتکش هستیم. باید با تدابیر و برنامه‌های ریزی های مناسب از سوی مسئولان فکری به حال این مردم شود.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست