04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۰۵1872

دو خانه ی عالم در روستاهای «احمد مولا و بیت فارس افتتاح و به بهره برداری رسید

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز یکشنبه 4 مهر 1395  در پنجمین روز از هفته ی دفاع مقدس که با عنوان « روز اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی مردمی و اصناف، آمادگی دفاعی   » نام گذاری شده است ، به همت بسیج سازندگی سپاه شوش و با حضور فرماندار دو خانه ی عالم در دو روستای بخش شاوور افتتاح و به بهره برداری رسید .

 

به گزارش شوش نیوز ؛  فرماندار شهرستان شوش در مراسم افتتاح خانه ی عالم در روستای بیت فارس عنوان نمود : این 2 باب خانه ی عالم  به همت بسیج سازندگی ناحیه ی مقاومت بسیج شوش و در راستای محرومیت زدایی از روستاهای شهرستان افتتاح شده اند.

وی ابراز امیدواری کرد: با احداث خانه های عالم در روستاهای شهرستان و استقرار روحانی در این روستاها شاهد انجام بیش از پیش کارهای فرهنگی و همچنین پیگیری کارهای عمرانی در سطح روستاها باشیم.


"نجاتی" بر مشارکت مردم در ساخت خانه های عالم تاکید کرد وگفت: ساخت این خانه های عالم نیازمند همراهی و همیاری مردم می باشد.

وی مساجد را سنگر مستحکمی برای ترویج دین اسلام عنوان کرد وگفت: باید به نحوه شایسته به مساجد رسیدگی کرد.

همچنین سرگرد "کریم بابایی" فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش گفت: این خانه های عالم در زمینی به مساحت 70 متر مربع احداث که برای ساخت آنها اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال هزینه شده است.


وی گفت: در راستای محرومیت زدایی از روستاها تا کنون اقدامات خوبی صورت گرفته است به طوری که برای سال 95 تعداد 32 پروژه ازجمله احداث وتکمیل مساجد،احداث خانه ی عالم ، احداث حوزه های علمیه،بازسازی مزار شهدا و کمک به خانواده های محروم طراحی وتعریف شده است.

 شایان ذکر است حجت الاسلام عبدالرزاق عرفی امام جمعه ی موقت شهرستان شوش به زبان عربی از عملکرد بسیج سازندگی سپاه شوش و از زحمات سید محمد احمدی قدردانی نمود .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست